Adobe zapowiedziało nowe rozwiązania dla ecommerce

  • Lendtech
  • 30.04.2021

Podczas tegorocznej konferencji Adobe Summit 2021 gigant technologiczny zaprezentował nowe aplikacje dla firm, a także inteligentne możliwości handlowe, w tym ogłosił strategiczne partnerstwo z FedEx.

2020 rok to wielkie przyśpieszenie w transformacji cyfrowej i digitalizacja wszystkich sektorów gospodarki, niestety głównie z powodu pandemii. Plany i projekty „przejścia do online”, które przez lata były odkładane na półkę, w okresie pandemii okazały się zbawienne dla wielu biznesów.

Technologia cyfrowa stała się podstawowym narzędziem łączącym pracę, naukę i rozrywkę. Ma to przełożenie na wzrost dochodów ze światowego e-handlu, który w pierwszym kwartale 2021 roku odnotował osiągnął rekordowe 876 mld dolarów. Z prognoz Adobe wynika, że w całym 2021 roku globalna wartość e-handlu wyniesie 4,2 bln USD.

Nowe możliwości Adobe Commerce

Adobe chce pomóc firmom w odnalezieniu się w tej nowej, cyfrowej rzeczywistości. Podczas inauguracji Adobe Summit w San Jose zaprezentowano aplikacje, które mogą okazać się przydatne w procesach takich jak skuteczne profilowanie klientów, a przez to poprawianie wizerunku przedsiębiorstw wśród konsumentów.

Nowe możliwości zaoferuje również platforma handlowa Adobe Commerce. Dzięki współpracy z FedEx merchanci będą mogli zintegrować swoje witryny z FedEx ShopRunner. Konsumenci zyskają na tym bezpłatną dwudniową wysyłkę, bezproblemową realizację transakcji, łatwe zwroty oraz możliwość dostępu do informacji logistycznych FedEx po zakupie.

/AP

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 30.04.2021

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.