• Lendtech

Afterpay łączy siły z Adyen

Australijski Afterpay połączył siły z Adyen - globalną platformą płatniczą. Oba fintechy chcą zaoferować płatności ratalne sprzedawcom detalicznym na całym świecie.



E-sprzedawcy korzystający z Adyen mogą już oferować swoim klientom płatność w czterech ratach - co jest jednym z głównych produktów Afterpay. Usługa „Afterpay with Adyen” będzie dostępna dla konsumentów w Wielkiej Brytanii, w Stanach Zjednoczonych, w Kanadzie, Australii i w Nowej Zelandii. Jako pierwszy usługę wdrożył bardzo znany brytyjski sklep obuwniczy produkujący nieprzemakalną odzież i obuwie - Hunter. Warto to odnotować - asortyment sygnowany logiem Hunter można określić mianem produktów z "wyższej półki".


Odroczona płatność powoli nabiera popularności w segmencie dóbr luksusowy, ale też i w usługach. Przykładem może być - także australijski fintech BNPL - OnePay, który oferuje rozłożenie na raty płatności za usługi medyczne.


Afterpay ma już 13 mln użytkowników na całym świecie

Brytyjski rynek BNPL jest już mocno rozwnięty. Na 13 mln użytkowników Afterpay globalnie, ponad 1,6 mln to mieszkańcy Wielkiej Brytanii - czytamy w komunikacie.

Coraz więcej marek luksusowych oferuje opcję odroczonej płatności swoim klientom. Zdaniem części ekspertów, pozwoliło im to przetrwać okres pandemii i spowolnienia gospodarczego. Z różnych raportów wynika, że wiele sklepów internetowych po dodaniu usługi BNPL zyskało 50% nowych konsumentów. Nic dziwnego, że dostawcy odroczonej płatności przede wszystkim reklamują swoją usługę e-sprzedawcom jako narzędzie do zwiększania wskaźnika konwersji.


/AP

EF Connect Talks PIONOWE.gif
Reklama linkedin EF Connect 22.gif
Najlepszy newsletter o lendtech

Dziękujemy za przesłanie!

Masz News?
Napisz do nas
kontakt@lendtech.pl