MAPA LENDTECH-6.gif
  • Lendtech

"PayPal Pay in 4" coraz popularniejszy wśród Millenialsów

Uruchomiona przez PayPal pod koniec zeszłego roku usługa finansowania ratalnego „Pay in 4" zdobywa coraz więcej użytkowników, szczególnie wśród młodych ludzi. Rozwiązanie przyjęło się również na specyficznym amerykańskim rynku - użytkownicy korzystają z niej jako prostego narzędzia do zarządzania budżetem domowym.

Sukces oferty BNPL na rynku amerykańskim jest niepodważalny. Szacuje się, że branża wzrośnie o 41,7% w ujęciu rocznym, osiągając ponad 126 mln USD w 2021 roku. Wpływ na ten boom miało powiązane z pandemia spowolnienie gospodarcze w 2020 roku oraz dążenie konsumentów do większej kontroli nad osobistymi finansami – czytamy w Forbes.


Usługa „Pay in 4” jest cały czas rozwijana tak by sprostać rosnącym wymaganiom klientów. W czerwcu

PayPal podniesie górny limit zakupów z 600 do 1500 USD tak by konsumenci mogli pozwolić sobie na bardziej luksusowe towary. Umożliwione zostanie także dokonywanie spłat bezpośrednio z konta bankowego.


PayPal wygrywa ekosystemem


Z ankiety przeprowadzonej przez PayPala wynika, że z ich usługi korzystają głównie ludzie młodzi tzw. Pokolenie Z i Millenialsi. Ofertę BNPL cenią za wygodę, szybkość transakcji i brak odsetek. Są bardziej skłonni zrobić zakupy u tego sprzedawcy, który dysponuje ofertą odroczonych płatności.


PayPal buduje cały ekosystem związany z płatnościami, którym ma duże przewagi nad konkurencją. Fintech może poszczycić się też najwyższą liczbą użytkowników na rynku amerykańskim, t.j. blisko 35 milionów w 2020 roku i ta liczba ciągle rośnie.


/AP

MAPA LENDTECH PIONOWA.gif