• Lendtech

Twisto w 10 tys. sklepów. Odroczona płatność nawet za pizzę

Twisto dostępne jest już w 10 tys. sklepach internetowych - to efekt integracji z PayU, czyli jednej z najpopularniejszych instytucji płatniczych w Polsce. Odroczoną płatnością Twisto można zapłacić nawet za pizzę w Pizza Hut.

W II kwartale 2021 roku płatności Twisto - fintechu działającego w obszarze BNPL (Buy Now, Pay Later) wdrożono w ponad 10 tys. e-sklepów, m.in. w nbsklep.pl, ochnik.com, oleole.pl, wkruk.pl, sfd.pl. Pierwszą siecią restauracji, która wdrożyła płatności odroczone jest Pizza Hut. Twisto ma ambitne plany - chce zostać fintechem BNPL pierwszego wyboru dla klientów. W ekspansji odroczonych płatności pomaga fakt, że wdrożenie BNPL zwiększa konwersję, a w sprzedaży internetowej ten wskaźnik jest jednym z najważniejszych.


Twisto od kilku miesięcy realizuje strategię rozwoju swojej sieci w oparciu o partnerów z różnych branż - w tym sektor spożywczy i usługowy. Na obecną chwile płatności odroczone królują w sklepach z segmentu modowego i elektronicznego - klient bowiem nie angażuje swoich środków na zakup towaru, który z dużym prawdopodobieństwem zwróci lub chce dopiero go przetestować. Ale odroczona płatność ma dużo większy potencjał i z powodzeniem może sprawdzić praktycznie wszędzie - nawet w branży usług kosmetycznych i medycznych.


Pizza Hut serwuje płatności odroczone


- Nowym partnerem Twisto została Pizza Hut, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci restauracji w Polsce. Firma, podobnie jak KFC i Starbucks, należy do AmRest, najszybciej rozwijającego się operatora sieci restauracji w Europie. To pierwsza sieć restauracji w Polsce, która udostępniła klientom płatności odroczone od Twisto. Dzięki wdrożeniu na stronie pizzahut.pl oraz w aplikacji Pizza Hut, klienci restauracji w Polsce będą mogą zapłacić za zamówienie złożone online do 21 dni bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że wybiorą Twisto jako metodę płatności, podczas finalizacji zamówienia. Zarejestrowani klienci będą mogli przesunąć płatność nawet do 45 dni - czytamy w informacji prasowej.


Dzięki płatnościom odroczonym klient może zapłacić za złożone zamówienie nawet jak chwilowo nie pozwala mu na to stan portfela. Opłacenie zamówienia w najbardziej dogodnym dla siebie czasie, niekoniecznie w momencie składania zamówienia - to funkcjonalność, którą mogą docenić klienci restauracji, a w czasach dużej konkurencji na rynku takeway/food delivery jest to element budowania przewagi nad innymi dostawcami.


Rosnąca popularność


- Według raportu The Global Payment opracowanego przez WorldPay, udział BNPL (buy now, pay later) w rynku europejskich płatności e-commerce stanowi obecnie 7,4 proc., natomiast do 2024 r. wzrośnie prawie dwukrotnie do 13,6 proc. Dynamikę rosnącego zainteresowania tą metodą płatności możemy zauważyć również na rodzimym rynku. Już 60 proc. Polaków słyszało o możliwości “kup teraz, zapłać później”, wynika z badań Twisto - czytamy w informacji prasowej.



/Lendtech


EF Connect Talks PIONOWE.gif