Znamy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021!

  • Lendtech
  • 03.08.2021

Znamy nominowanych 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To najbardziej prestiżowe nagrody w branży e-commerce pokazujące kierunki rozwoju i innowacyjne działania sklepów online na każdej płaszczyźnie ich działania. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.

Ostatni rok to czas ogromnego rozwoju i rewolucji w obszarze e-commerce czy szeroko pojętej transformacji cyfrowej. Widać to nie tylko po rekordowej liczbie zgłoszeń do konkursu, ale przede wszystkim po ich wysokim poziomie. Mogę świadomie używać słowa “walka”, gdyż w większości kategorii rywalizacja o zwycięstwa toczyła się do ostatnich oddawanych głosów, a o zwycięstwach przeważyły minimalne różnice w punktacji. Jako organizatora bardzo cieszy fakt corocznego powiększania się grona liderów e-commerce o kolejne podmioty wyznaczające standardy w branży – tak przebieg konkursu komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Laureatów poznamy na gali konkursu e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września 2021 na Mysiej 3 w Warszawie. W trakcie gali poznamy również laureata w kategorii Best in, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. Dziękujemy Partnerom Głównym konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2021 – Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.

Dziękujemy jurorom, którzy poświęcili swój czas na oddanie głosów, a wszystkim uczestnikom za zgłoszenia.

Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.

Kategorie dla podmiotów e-commerce

Best on mobile – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za sukces aplikacji mobilnej

  • Healthlabs.pl za nową stronę www i dedykowany projekt UX/UI w podejściu Mobile First 5

  • Hebe.pl & Future Mind za aplikację zapewniającą omnichannelowe i spersonalizowane doświadczenie dla każdego klienta

  • R-GOL.pl & Media4U za spójność w podejściu do zakupów online

  • Savicki.pl za intuicyjną i wygodną w użyciu wersję mobilną www

Design & Usability – podmioty małe:

  • Wimin za redesign sklepu online

  • VisciolaFashion.com za prostotę obsługi i elegancję

Design & Usability – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za www minimalizującą bariery użytkowników przed e-zakupami

  • HealthLabs.pl za nową stronę www

  • InternetowyKantor.pl za refresh wizerunku marki

  • Savicki.pl za przyjazny i estetyczny sklep internetowy z biżuterią

  • TATUUM & Media4U za zakupy w zgodzie z intuicją, czyli proste wybory w e-sklepie

Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:

  • Carrefour

  • CCC

  • Super-Pharm.pl & Exorigo-Upos & GoldenSubmarine

  • TATUUM & Media4U

Best in CSR – podmioty średnie i duże:

  • Allegro.pl za strategię CSR & Suistainability

  • Answear.com za #CathTheMoment

  • CCC za działania CCC w zakresie CSR

  • Empik.com za wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w odpowiedzi na wyzwania lockdownu

  • TIM.pl za TIM Mikołajów

Best e-Commerce B2B – podmioty małe:

  • Elementer.pl za przejście od sklepu internetowego do produkcji i dystrybucji na rynki zagraniczne

  • Elmark & Global4net za Platformę B2B

Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:

  • Allegro.pl za Allegro Biznes

  • Euroterm24.pl za platformę B2B

  • Falelokikoki.pl za platformę B2B

  • The Lorenz Bahlsen Snack-World za optymalizację sprzedaży B2B poprzez połączenie platformy e-commerce i voicebota

Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:

  • Answear.com za answearLAB.”Król”

  • blue shadow & Media4U za Beauty Beyond „Bądź inspiracją, nie konkurencją”

  • Empik.com za Empik Premium 60 dni za darmo

  • eobuwie.pl za Pokaz mody online w co-brandzie, promujący kolekcję wiosna-lato 2021

Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:

  • Carrefour.pl za konsekwentne rozwijanie omnikanałowego środowiska sprzedaży

  • CCC.eu za unikatowy, wielokanałowy model handlu obejmujący uzupełniające się kanały dotarcia do klientów

  • Decathlon.pl za transparentrość kanałów i szukanie rozwiązań, które uatrakcyjnią klientom wizytę w serwisach

  • Modivo.pl za benefity sprzedaży online dostępne offline

  • Sephora.pl za podejście online czy offline – klient jest ten sam

Best in cross-border – podmioty średnie i duże:

  • Modivo.pl za konsekwentną ekspansję w czasie pandemii

  • R-GOL.pl & Media4U za podejście globalne do biznesu

Breaking the doubts – podmioty średnie i duże:

  • Fly.pl za Breaking News: Traveling is safe

  • SavickiI.pl za Sklep internetowy przyjazny klientom

  • Sephora.pl za stworzenie wirtualnego miejsca, w którym każdy znajdzie światowe marki kosmetyczne

Think out of the box – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za usługę „dostawa tego samego dnia”

  • Decathlon.pl za rozwiązania pozwalające na dzielenie się sportową pasją i doświadczeniem z klientami -Spehora.pl za katalog Sephora.pl

Best adaptation to new digital reality – podmioty małe:

  • Sklep Rock House Entertainment za szybką reakcję i przejście do online branży artystycznej

  • Spokey.pl za zmianę platformy handlowej w celu osiągnięcia kompleksowości usług

  • zyzio-and-zuzia.pl wraz z IdeoForce za adaptację w okresie pandemii i pokazanie, że w e-commerce jest miejsce dla nowych graczy

Best adaptation to new digital reality – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu za szybką adaptację do nowych realiów

  • Decathlon.pl za Click&Collect 1h w nowej rzeczywistości

  • eobuwie.pl za wprowadzenie esize.me do aplikacji mobilnej

  • Semilac.pl & Performics & SPARKfoundry za błyskawiczne przemodelowanie biznesu

  • POLOmarket & Appchance – za aplikację mobilną

Best Start in e-Commerce:

  • Deli2.pl Elementer.pl

  • Icenroll.pl – Lody kraftowe online

  • TuZwierzaki.pl Sklep

  • Rock House Entertainment

Kategorie dla e-usług

Best logistic tool:

  • Completio za przewodnik w świecie logistyki

  • InPost za Aplikację InPost Mobile

  • Linker Cloud za Cloud Fulfillment Platform

  • Way2Send za moduł Zbiorczego Nadawania

Best marketing tool:

  • Insider za kompleksową platformę do zarządzania marketingiem biznesów online

  • Pragmatic Box za AI marketing technology

Best tool for e-commerce:

  • Altar za AI Contact Center

  • DHL Parcel za rozwiązania dla rynku e-commerce w dobie pandemii

  • Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze

  • OneGroup za Platformę eCommerce do handlu B2B

  • Przelewy24 za P24NOW

Best technology for e-commerce:

  • AI Busters za automatyzację obsługi klienta z AI

  • Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze

Best automatization tool/technology/product for e-commerce:

  • E.Pack za System Automatycznego Pakowania CVP Everest

  • InPost za aplikację InPost Mobile PerfectBot for e-commerce

  • Sky-Shop za Automatyzację bazy produktowej w e-sklepie, dzięki integracjom z hurtowniami

  • Streamsoft za system ERP

Kategorie e-finanse

Innovative e-payment solution:

  • ING Bank Śląski za imoje – bramka płatności online

  • PragmaGo za Odroczoną płatność dla biznesu

  • Santander Bank Polska za Czeki BLIK

  • Twisto PayU Płacę Później

  • Żabka Polska, Future Mind oraz First Data Polska za Żappka Pay

Best e-banking implementation:

  • Bank PKO S.A. za PeoPay KIDS – narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych
  • BNP Paribas Polska SA i e-point SA za mechanizm szybkiego umawiania wizyt w oddziale Banku z poziomu portalu bankowego

Best online insurer:

  • AVIVA za ePolisa

  • Beesafe – pierwszy cyfrowy ubezpieczyciel w chmurze

  • Ergo Hestia za Panel wypłat kanałem Blockchain

  • PZU S.A. za mojePZU

Zważywszy na okoliczności, gala konkursu e-Commerce Polska awards 2021 odbędzie się 23 września w kameralnym gronie nominowanych i zaproszonych gości, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa.

Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/

Partnerzy Główni konkursu e-Commerce Polska awards 2021: Adyen, Allegro, Przelewy24, VTEX

/Informacja prasowa

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 03.08.2021

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.