Znamy nominowanych 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To najbardziej prestiżowe nagrody w branży e-commerce pokazujące kierunki rozwoju i innowacyjne działania sklepów online na każdej płaszczyźnie ich działania. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.
Ostatni rok to czas ogromnego rozwoju i rewolucji w obszarze e-commerce czy szeroko pojętej transformacji cyfrowej. Widać to nie tylko po rekordowej liczbie zgłoszeń do konkursu, ale przede wszystkim po ich wysokim poziomie. Mogę świadomie używać słowa “walka”, gdyż w większości kategorii rywalizacja o zwycięstwa toczyła się do ostatnich oddawanych głosów, a o zwycięstwach przeważyły minimalne różnice w punktacji. Jako organizatora bardzo cieszy fakt corocznego powiększania się grona liderów e-commerce o kolejne podmioty wyznaczające standardy w branży – tak przebieg konkursu komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Laureatów poznamy na gali konkursu e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23 września 2021 na Mysiej 3 w Warszawie. W trakcie gali poznamy również laureata w kategorii Best in, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. Dziękujemy Partnerom Głównym konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2021 – Adyen, Allegro, Przelewy24 oraz VTEX.
Dziękujemy jurorom, którzy poświęcili swój czas na oddanie głosów, a wszystkim uczestnikom za zgłoszenia.
Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.
Kategorie dla podmiotów e-commerce
Best on mobile – podmioty średnie i duże:
-
CCC.eu za sukces aplikacji mobilnej
-
Healthlabs.pl za nową stronę www i dedykowany projekt UX/UI w podejściu Mobile First 5
-
Hebe.pl & Future Mind za aplikację zapewniającą omnichannelowe i spersonalizowane doświadczenie dla każdego klienta
-
R-GOL.pl & Media4U za spójność w podejściu do zakupów online
-
Savicki.pl za intuicyjną i wygodną w użyciu wersję mobilną www
Design & Usability – podmioty małe:
-
Wimin za redesign sklepu online
-
VisciolaFashion.com za prostotę obsługi i elegancję
Design & Usability – podmioty średnie i duże:
-
CCC.eu za www minimalizującą bariery użytkowników przed e-zakupami
-
HealthLabs.pl za nową stronę www
-
InternetowyKantor.pl za refresh wizerunku marki
-
Savicki.pl za przyjazny i estetyczny sklep internetowy z biżuterią
-
TATUUM & Media4U za zakupy w zgodzie z intuicją, czyli proste wybory w e-sklepie
Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:
-
Carrefour
-
CCC
-
Super-Pharm.pl & Exorigo-Upos & GoldenSubmarine
-
TATUUM & Media4U
Best in CSR – podmioty średnie i duże:
-
Allegro.pl za strategię CSR & Suistainability
-
Answear.com za #CathTheMoment
-
CCC za działania CCC w zakresie CSR
-
Empik.com za wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w odpowiedzi na wyzwania lockdownu
-
TIM.pl za TIM Mikołajów
Best e-Commerce B2B – podmioty małe:
-
Elementer.pl za przejście od sklepu internetowego do produkcji i dystrybucji na rynki zagraniczne
-
Elmark & Global4net za Platformę B2B
Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:
-
Allegro.pl za Allegro Biznes
-
Euroterm24.pl za platformę B2B
-
Falelokikoki.pl za platformę B2B
-
The Lorenz Bahlsen Snack-World za optymalizację sprzedaży B2B poprzez połączenie platformy e-commerce i voicebota
Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:
-
Answear.com za answearLAB.”Król”
-
blue shadow & Media4U za Beauty Beyond „Bądź inspiracją, nie konkurencją”
-
Empik.com za Empik Premium 60 dni za darmo
-
eobuwie.pl za Pokaz mody online w co-brandzie, promujący kolekcję wiosna-lato 2021
Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:
-
Carrefour.pl za konsekwentne rozwijanie omnikanałowego środowiska sprzedaży
-
CCC.eu za unikatowy, wielokanałowy model handlu obejmujący uzupełniające się kanały dotarcia do klientów
-
Decathlon.pl za transparentrość kanałów i szukanie rozwiązań, które uatrakcyjnią klientom wizytę w serwisach
-
Modivo.pl za benefity sprzedaży online dostępne offline
-
Sephora.pl za podejście online czy offline – klient jest ten sam
Best in cross-border – podmioty średnie i duże:
-
Modivo.pl za konsekwentną ekspansję w czasie pandemii
-
R-GOL.pl & Media4U za podejście globalne do biznesu
Breaking the doubts – podmioty średnie i duże:
-
Fly.pl za Breaking News: Traveling is safe
-
SavickiI.pl za Sklep internetowy przyjazny klientom
-
Sephora.pl za stworzenie wirtualnego miejsca, w którym każdy znajdzie światowe marki kosmetyczne
Think out of the box – podmioty średnie i duże:
-
CCC.eu za usługę „dostawa tego samego dnia”
-
Decathlon.pl za rozwiązania pozwalające na dzielenie się sportową pasją i doświadczeniem z klientami -Spehora.pl za katalog Sephora.pl
Best adaptation to new digital reality – podmioty małe:
-
Sklep Rock House Entertainment za szybką reakcję i przejście do online branży artystycznej
-
Spokey.pl za zmianę platformy handlowej w celu osiągnięcia kompleksowości usług
-
zyzio-and-zuzia.pl wraz z IdeoForce za adaptację w okresie pandemii i pokazanie, że w e-commerce jest miejsce dla nowych graczy
Best adaptation to new digital reality – podmioty średnie i duże:
-
CCC.eu za szybką adaptację do nowych realiów
-
Decathlon.pl za Click&Collect 1h w nowej rzeczywistości
-
eobuwie.pl za wprowadzenie esize.me do aplikacji mobilnej
-
Semilac.pl & Performics & SPARKfoundry za błyskawiczne przemodelowanie biznesu
-
POLOmarket & Appchance – za aplikację mobilną
Best Start in e-Commerce:
-
Deli2.pl Elementer.pl
-
Icenroll.pl – Lody kraftowe online
-
TuZwierzaki.pl Sklep
-
Rock House Entertainment
Kategorie dla e-usług
Best logistic tool:
-
Completio za przewodnik w świecie logistyki
-
InPost za Aplikację InPost Mobile
-
Linker Cloud za Cloud Fulfillment Platform
-
Way2Send za moduł Zbiorczego Nadawania
Best marketing tool:
-
Insider za kompleksową platformę do zarządzania marketingiem biznesów online
-
Pragmatic Box za AI marketing technology
Best tool for e-commerce:
-
Altar za AI Contact Center
-
DHL Parcel za rozwiązania dla rynku e-commerce w dobie pandemii
-
Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
-
OneGroup za Platformę eCommerce do handlu B2B
-
Przelewy24 za P24NOW
Best technology for e-commerce:
-
AI Busters za automatyzację obsługi klienta z AI
-
Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
Best automatization tool/technology/product for e-commerce:
-
E.Pack za System Automatycznego Pakowania CVP Everest
-
InPost za aplikację InPost Mobile PerfectBot for e-commerce
-
Sky-Shop za Automatyzację bazy produktowej w e-sklepie, dzięki integracjom z hurtowniami
-
Streamsoft za system ERP
Kategorie e-finanse
Innovative e-payment solution:
-
ING Bank Śląski za imoje – bramka płatności online
-
PragmaGo za Odroczoną płatność dla biznesu
-
Santander Bank Polska za Czeki BLIK
-
Twisto PayU Płacę Później
-
Żabka Polska, Future Mind oraz First Data Polska za Żappka Pay
Best e-banking implementation:
- Bank PKO S.A. za PeoPay KIDS – narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych
-
BNP Paribas Polska SA i e-point SA za mechanizm szybkiego umawiania wizyt w oddziale Banku z poziomu portalu bankowego
Best online insurer:
-
AVIVA za ePolisa
-
Beesafe – pierwszy cyfrowy ubezpieczyciel w chmurze
-
Ergo Hestia za Panel wypłat kanałem Blockchain
-
PZU S.A. za mojePZU
Zważywszy na okoliczności, gala konkursu e-Commerce Polska awards 2021 odbędzie się 23 września w kameralnym gronie nominowanych i zaproszonych gości, przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa.
Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
/Informacja prasowa