- Lendtech
- 26.11.2021
Australijski fintech Afterpay wystartował w USA z nową ofertą BNPL pozwalającą na podzielenie płatności za cykliczne zakupy na raty. Usługa będzie dostępna dla klientów już na początku przyszłego roku.
Subskrypcje są coraz ważniejszą gałęzią gospodarek na całym świcie. Według prognoz do 2025 roku ten segment będzie warty 1.5 bln USD. Dzięki Afterpay konsumenci będą mogli sfinansować sobie usługi takie jak abonament w siłowni czy rozrywka online. Fintech gwarantuje sprawny proces realizacji transakcji i automatyczne odnawianie subskrypcji.
USA liderem usług subskrypcyjnych
Nowa oferta Afterpay to sytuacja win-win dla konsumentów jak i sprzedawców. Konsumenci otrzymują elastyczną usługę pomagającą w pokrywaniu miesięcznych kosztów różnorakich subskrypcji. Merchanci natomiast mogą zdobyć nowych klientów i skupiać się na dalszym rozwoju.
Wśród globalnych marek, które uruchamiają usługi subskrypcji, prym wiodą firmy ze Stanów Zjednoczonych. To właśnie w tym kraju 2/3 obywateli korzysta przynajmniej z jednej usługi subskrypcyjnej.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 26.11.2021