- Lendtech
- 24.08.2021
Australijski lider odroczonych płatności ogłosił debiut usługi Afterpay Ads. Jest to nowe marketingowe narzędzie stworzone z myślą o markach, które koncentrują się na powiększaniu bazy klientów z pokolenia Z i Milennialsów.
Dzięki Afterpay Ads marki mogą umieszczać polecane reklamy w aplikacji mobilnej Afterpay – tym samym wzmacniając promocję swoich produktów. Firmy wybierają produkty, które chcą promować za pośrednictwem predefiniowanych formatów i płacą tylko wtedy, gdy konsument zainteresuje się reklamą. Wstępne wyniki pokazują, że ta nowa funkcjonalność może zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.
Platforma Afterpay jest jednym z najpotężniejszych mechanizmów marketingowych dla marek — generuje średnio milion poleceń dziennie na całym świecie. Australijski provider znajduje się również w czołówce 20 najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 24.08.2021