Afterpay wprowadza Afterpay Ads

  • Lendtech
  • 24.08.2021

Australijski lider odroczonych płatności ogłosił debiut usługi Afterpay Ads. Jest to nowe marketingowe narzędzie stworzone z myślą o markach, które koncentrują się na powiększaniu bazy klientów z pokolenia Z i Milennialsów.

Dzięki Afterpay Ads marki mogą umieszczać polecane reklamy w aplikacji mobilnej Afterpay – tym samym wzmacniając promocję swoich produktów. Firmy wybierają produkty, które chcą promować za pośrednictwem predefiniowanych formatów i płacą tylko wtedy, gdy konsument zainteresuje się reklamą. Wstępne wyniki pokazują, że ta nowa funkcjonalność może zwiększyć sprzedaż nawet o 20%.

Platforma Afterpay jest jednym z najpotężniejszych mechanizmów marketingowych dla marek — generuje średnio milion poleceń dziennie na całym świecie. Australijski provider znajduje się również w czołówce 20 najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych.

/AP

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 24.08.2021

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.