Zrównoważony rozwój powoli staje się domeną firm technologicznych, które na każdym kroku podkreślają, że zależy im na ochronie środowiska naturalnego. Podejmują w tym zakresie szereg inicjatyw. Afterpay nie jest tutaj wyjątkiem – firma chce wspierać świadome zakupy.
Z okazji „Miesiąca Ziemi”, czyli corocznego, trwającego kilka tygodni festiwalu poprzedzającego tzw. Dzień Ziemi, który przypada na 22 kwietnia, australijski fintech zainicjuje szereg rozwiązań, które będą skłaniały ludzi do bardziej świadomych i odpowiedzialnych decyzji zakupowych.
Afterpay chce promować wśród konsumentów przede wszystkim pozytywne wzorce i postawy proekologiczne.
Zakupy na żywo w sklepach eco-friendly
W tym celu dostawca BNPL nawiązał współpracę z firmami non-profit Magpies & Peacocks oraz Surfrider. Obie firmy łączy zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego i walka z marnotrawstwem. Dzięki współpracy użytkownicy Afterpay będą mogli przekazać darowiznę na rzecz jednej z tych instytucji.
Również od połowy kwietnia fintech zamierza zintegrować platformę technologiczną zakupów na żywo we współpracy z MagicLinks – firmą zajmującą się handlem społecznościowym. Za jej pośrednictwem klienci będą mogli zrobić zakupy w sklepach eco-friendly i rozłożyć płatność na cztery nieoprocentowane raty.
/AP