Briju wdrożyła płatności Mokka

  • Lendtech
  • 08.02.2023

Mokka nawiązała współpracę z siecią salonów Briju. Klienci jubilera, mogą skorzystać z płatności odroczonych Mokka i zapłacić za zakupy nawet za 30 dni bez dodatkowych kosztów. Usługi są dostępne w ponad 70 salonach Briju w całej Polsce.

Poza odroczeniem płatności o 30 dni, klienci Briju mogą skorzystać także z wygodnych systemów ratalnych (3, 6 lub 12 miesięcy). Zakupy można zrealizować z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Mokka, udostępnionej Doradcom Klienta Briju. Współpraca z jubilerem umacnia pozycję Mokka na rynku płatności odroczonych. Mokka współpracuje już z kilkudziesięcioma partnerami w Polsce. Tylko w ubiegłym roku usługi fintechu wdrożyły takie firmy jak W.Kruk, Paris Optique, KROSS, Pawo czy Puccini.

Rozwiązania Mokka znajdują uznanie wśród coraz większej grupy sieci handlowych w Polsce. Wśród nich silną grupę stanowią firmy jubilerskie. Zarówno polskie jak i zagraniczne doświadczenia firm z tego segmentu pokazują, że dzięki BNPL mogą podnieść wartość transakcji nawet trzykrotnie. BNPL może być więc dobrą alternatywą wobec innych form płatności – mówi Daniel Malinowski, Dyrektor Sprzedaży Mokka w Polsce.

Konsumenci w Polsce chętnie kupują biżuterię, zegarki i inne dobra luksusowe. Potwierdza to raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Luksus w dobie zrównoważonego rozwoju”, z którego wynika, że wartość sprzedaży luksusowej biżuterii i zegarków w Polsce w 2021 roku wyniosła 493 mln zł, co oznacza wzrost o 15 procent w stosunku do roku 2020. Prognozy dotyczące rynku mówią o średniorocznej dynamice rozwoju na poziomie 4,7 proc. w ciągu następnych 5 lat. Wzrost jest spowodowany między innymi szybkim rozwojem polskich firm jubilerskich, dostosowywaniem produktów do aktualnych trendów oraz redukowaniem czasu wprowadzania nowych produktów na rynek.

Polska jest też jednym z liderów w zakresie korzystania z BNPL. Jak wynika z raportu E-Izby, w Polsce z płatności odroczonych korzysta co 7. internauta, ale przynajmniej raz skorzystało z tego typu płatności 22% konsumentów, 38% kupujących w sieci i 42% kupujących mobilnie. Płatności odroczone w kryzysowym 2022 roku stały się też jednym z najważniejszych czynników zakupowych, na które – według deklaracji konsumentów – zwracają oni częściej uwagę właśnie ze względu na inflację i niestabilną sytuację gospodarczą. Płatności odroczone są dla konsumentów na tyle istotne, że 7 na 10 internautów, którzy z nich skorzystali podczas e-zakupów, chciałoby mieć także możliwość wykorzystania tej metody płatności podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 08.02.2023

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.