Klarna ogłosiła przejęcie społecznościowej platformy zakupowej HERO. Tym samym 90 milionów użytkowników fintechu zyska kolejne miejsce do zrobienia unikatowych zakupów, a dla 250 tys. partnerów detalicznych Klarny będzie to szansa na rozwój i zwiększenie sprzedaży.

HERO to społecznościowa platforma zakupowa założona 2015 roku z siedzibą w Londynie i Nowym Jorku. Łącznie zatrudnia ponad 1000 pracowników – wszyscy zasilą zespół Klarny.
Zakupy społecznościowe coraz popularniejsze
HERO oferuje innowacyjny model sprzedażowy, wprowadzając koncepcję osobistej obsługi klienta do e-commerce – czytamy w informacji prasowej. Zakupy społecznościowe zyskują na popularności, szczególnie wśród Milennialsów i Pokolenia Z.
Z szacunków wynika, że do 2022 r. około 28% populacji Stanów Zjednoczonych będzie robić zakupy społecznościowe – czytamy w komunikacie prasowym Klarny.
Przejęcie platformy Hero tworzy rynek zbyt zarówno dla produktów finansowych Klarny, jak i jej partnerów biznesowych, którzy zyskują dodatkowy kanał sprzedażowy.
/AP