Fintech Mokka we współpracy z salonami biżuterii YES i Verona ruszył z promocją zakupów ratalnych. Oferta obejmuje płatności realizowane w 3 ratach 0% i jest dostępna w salonach stacjonarnych YES oraz Verona. Promocji towarzyszy kampania z wykorzystaniem materiałów POS.

W ramach promocji, która potrwa do 14.02.2022 r. klienci mogą kupić biżuterię teraz, a zapłacić za nią później, rozkładając płatność na 3 nieoprocentowane raty spłacane w cyklach miesięcznych. Klienci nadal mogą korzystać też z innych rozwiązań oferowanych przez Mokka, takich jak odroczenie płatności na 6 lub 10 miesięcy.
Mokka w 180. salonach YES
Usługi Mokka od grudnia 2021 są dostępne w ponad 180 salonach sieci YES oraz Verona działających w całej Polsce. YES Biżuteria S.A. prowadzi również hurtową sprzedaż wyrobów jubilerskich Verona. Działa w Polsce od 40 lat.
– Konsumenci urodzeni w latach 80-tych i 90-tych są coraz bardziej wymagający, jeżeli chodzi o sposoby finansowania zakupów. Cenią sobie wygodę, szybkość i przejrzystość usług płatniczych. Często chcą mieć też dostęp do elastycznego okresu finansowania, który będzie dostosowany do ich bieżących potrzeb. Powoduje to, że łatwo dostępna oferta płatności odroczonych i ratalnych trafia w ich potrzeby – komentuje Marek Biernacki, szef fintechu Mokka w Polsce. – Wdrażając płatności odroczone razem z Mokka nasi partnerzy otrzymują skuteczne narzędzie oraz dodatkowe wsparcie promocyjne, które umożliwiają im skuteczne dotarcie do nowych grup klientów – dodaje Biernacki.
10 mln klientów w Europie Środkowo-Wschodniej
Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy w Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków.
Mokka jest dostawcą usług finansowania zakupów konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma oferuje usługi sieciom handlowym działającym w branży modowej, kosmetycznej, sportowej, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. Wśród sklepów partnerskich Mokka w Polsce znajdują się m.in. Diverse, Deni Cler, Lancerto, Worldbox, czy Adrenaline – sieć salonów Nike oraz Adidas. W Europie Środkowo-Wschodniej Mokka obsługuje 10 mln, klientów współpracując z 7 tys. sklepów stacjonarnych i internetowych.
/Mokka/Informacja prasowa