- Lendtech
- 12.07.2022
Mokka rozwija działalność i uruchamia aplikację mobilną dla swoich klientów. Posiadacze aplikacji w prosty sposób mogą skorzystać z płatności odroczonych Mokka w sklepach stacjonarnych i online oraz korzystać z indywidualnie dopasowanych ofert.
Dzięki aplikacji mobilnej Mokka, klienci otrzymują szybki dostęp do historii zakupów, harmonogramu spłat, powiadomień o specjalnych ofertach i promocjach dostępnych tylko dla użytkowników, a także możliwość zarządzania limitem zakupowym.
–Aplikacja mobilna Mokka to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. Badania przeprowadzone wśród przedstawicieli pokolenia Z oraz millenialsów pokazują, że podczas zakupów częściej korzystają oni z aplikacji mobilnych i smartfonów niż z komputerów stacjonarnych – mówi Marek Biernacki, CEO w Mokka Polska. Tworząc aplikację wzięliśmy przede wszystkim pod uwagę wygodę użytkownika: pierwsza rejestracja ogranicza się do wprowadzenia kilku najistotniejszych danych, bez zbędnych formalności i potrzeby wypełniania długich formularzy. Dzięki aplikacji, zarejestrowany w Mokka użytkownik, może w prosty sposób zarządzać swoimi zakupami – dodaje Marek Biernacki.
Prostota użytkowania
Posiadacze aplikacji mogą korzystać ze spersonalizowanych funkcjonalności, dokonywać wyboru najlepszej dla ich budżetu metody odroczenia płatności (w tym podzielenia jej na części) według własnego uznania. Aktywni posiadacze aplikacji będą mogli skorzystać z usługi natychmiastowego przelewu części limitu zakupowego na konto bankowe. Dzięki usłudze „Szybki przelew na konto” klient możne dokonywać zakupów wszędzie, nie ograniczając się do sklepów partnerskich i skorzystać z niemal natychmiastowego transferu przyznanego w Mokka limitu zakupowego.
–Usługi Mokka przynoszą korzyści nie tylko klientom, ale też sklepom. Dzięki prostocie użytkowania, a także różnorodności elastycznych form finansowania takich, jak płatność odroczona do 30 dni lub nawet w 24 częściach, konsumenci korzystający z naszej usługi znacznie częściej dokonują zakupów na wyższe kwoty i rzadziej zwracają zakupiony towar – powiedział Marek Biernacki
To kolejne rozwiązanie z obszaru nowoczesnych metod płatności oferowane przez Mokka, zaprojektowane tak, aby w obu kanałach sprzedaży online i offline, zapewniać wygodę korzystania dla konsumenta oraz łatwość obsługi i najlepsze wyniki sprzedażowe dla partnerów biznesowych. Mokka współpracuje z wiodącymi sieciami handlowymi oferującymi odzież, obuwie, sprzęt sportowy, biżuterię, sprzęt RTV AGD oraz usługi i produktów optycznych. Dysponując szeroką gamą rozwiązań informatycznych, pomaga sieciom handlowym zwiększyć konwersję zakupową, średnią wartość koszyka oraz częstotliwość zakupów.
Kolejne funkcjonalności
Mokka już zapowiada wprowadzenie kolejnych funkcjonalności w aplikacji – wkrótce pojawi się w niej np. wirtualna karta płatnicza czy możliwość wnioskowania o zwiększenie limitu zakupowego. Dotychczas z usług Revo Technologies skorzystało ponad 12 milionów użytkowników. W Polsce już 30% sklepów internetowych udostępnia płatności odroczone. Przewiduje się, że w przeciągu najbliższych 5 lat, odsetek płatności z wykorzystaniem produktów BNPL będzie wzrastać 30% rocznie.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 12.07.2022