- Lendtech
- 03.11.2021
Klarna, dostawca rozwiązań płatniczych i platforma zakupowa, zaprezentowała dziś nową aplikację zakupową typu “wszystko w jednym” (all in one), dostępną na wszystkich rynkach, na których działa firma.
Za pośrednictwem aplikacji Klarna konsumenci mogą robić zakupy we wszystkich sklepach internetowych, przeglądać oferty i spersonalizowane kolekcje zakupów, zapisywać przedmioty i aktywować powiadomienia o obniżkach cen, śledzić dostawy produktów, zarządzać płatnościami oraz zwrotami i nie tylko. Dzięki bezkosztowemu rozwiązaniu do robienia zakupów autorstwa Klarna konsumenci mogą teraz korzystać z jej metod płatności we wszystkich sklepach internetowych, niezależnie od tego, czy te są bezpośrednio zintegrowane z Klarna.
Rozwój m-commerce postępuje
M-commerce (zakupy w aplikacjach mobilnych) rozwija się w ogromnym tempie. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba pobrań aplikacji zakupowych wzrosła o 36%, a wolumen zakupów w aplikacjach aż o 54%. Obecnie konsumenci oczekują sprawnych, zintegrowanych rozwiązań, odpowiadających na ich potrzeby, a jednocześnie pozwalających zaoszczędzić czas i pieniądze. W jednym z ostatnich badań Klarna 70%[1] konsumentów wskazało, że najchętniej dokonywaliby wszystkich zakupów w sieci za pośrednictwem jednej aplikacji, zamiast przełączania się między różnymi aplikacjami. Ponad 68% respondentów uznało prostotę w obsłudze i oszczędność czasu za dwie najważniejsze korzyści. Nowa aplikacja Klarna skutecznie wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, eliminując konieczność przełączania się pomiędzy kilkoma aplikacjami.
Sebastian Siemiątkowski, CEO Klarna: „Dziś kupujący szukają prostoty, która zaspokaja ich specyficzne potrzeby w jednym miejscu i umożliwia szereg działań w czasie ich ścieżki zakupowej. Przełączanie się pomiędzy aplikacjami jest czymś, co nas, konsumentów, coraz bardziej frustruje. Dlatego ogłaszamy ważny kamień milowy na naszej drodze do wspierania ludzi w oszczędzaniu czasu i pieniędzy oraz dawania im większej kontroli nad ich finansami. Wraz z wprowadzeniem naszej nowej aplikacji, Klarna staje się kompleksową usługą zakupową, która zaspokaja wiele potrzeb – od inspiracji i odkryć, przez bezproblemowe doświadczenia po zakupie. Jednocześnie udostępniliśmy intuicyjne i elastyczne płatności wszędzie, ponieważ wierzymy, że nikt nigdy nie powinien być zmuszany do ponoszenia opłat za karty kredytowe lub płacić wysokich odsetek.”
Aplikacja w formie przeglądarki zakupowej
Nowa aplikacja Klarna ma wiele funkcji, wśród nich między innymi:
-
Zakupy we wszystkich sklepach internetowych za pośrednictwem przeglądarki zakupowej dostępnej w aplikacji.
-
Możliwość dokonywania nieoprocentowanych, elastycznych płatności we wszystkich sklepach internetowych, niezależnie od tego, czy są one partnerami Klarna (mają bezpośrednią integrację), czy nie. Jednorazowe wirtualne karty są bezpłatne i mogą być używane w każdym sklepie internetowym.
-
Aplikacja dostosowuje wyświetlane treści do zainteresowań konsumentów i ich ulubionych sklepów.
-
Dostęp do specjalnych ofert i powiadomień o obniżkach cenowych.
-
Śledzenie dostawy wszystkich zakupionych produktów nabytych za pośrednictwem aplikacji Klarna.
-
Przegląd wydatków i budżetów w ujęciu miesięcznym.
-
Płatności oraz zgłaszanie problemów i zwrotów jednym kliknięciem.
Jak deklaruje firma, wkrótce udostępnione zostaną kolejne, dodatkowe funkcje, a ich wprowadzenie jeszcze bardziej usprawni proces zakupowy oraz płatność. Obejmą one między innym możliwość dodania kart lojalnościowych, dodatkowe narzędzia do oszczędzania pieniędzy, funkcje społecznościowe, takie jak wydarzenia zakupowe „na żywo” i dane o produktach – historia cen, recenzje i dostępność w sklepach będą widoczne bezpośrednio w aplikacji – a także wiele więcej. Klarna pozwala również na integrację z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań, co pozwoli dodatkowo zwiększyć gamę dostępnych produktów i usług.
Nowa aplikacja Klarna jest dostępna w wersji na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android. Dostępna jest dla użytkowników w Polsce oraz USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Danii i Francji.
/Klarna/Informacja prasowa
Autor: Lendtech | Data publikacji: 03.11.2021