Nadchodzą zakupy nowej generacji: Klarna prezentuje swoją nową aplikację zakupową typu “all in one”

  • Lendtech
  • 03.11.2021

Klarna, dostawca rozwiązań płatniczych i platforma zakupowa, zaprezentowała dziś nową aplikację zakupową typu “wszystko w jednym” (all in one), dostępną na wszystkich rynkach, na których działa firma.

Wraz z rozwojem rynku aplikacji zakupowych ich liczba rośnie bardzo szybko, ale konsumenci chcący dokonywać zakupów online muszą korzystać z bardzo wielu oddzielnych rozwiązań mobilnych – co bywa dla nich frustrujące i czasochłonne. Klarna stara się rozwiązać ten problem, uruchamiając jedną aplikację integrującą wszystkie zakupy i sklepy online w jednym miejscu.

Za pośrednictwem aplikacji Klarna konsumenci mogą robić zakupy we wszystkich sklepach internetowych, przeglądać oferty i spersonalizowane kolekcje zakupów, zapisywać przedmioty i aktywować powiadomienia o obniżkach cen, śledzić dostawy produktów, zarządzać płatnościami oraz zwrotami i nie tylko. Dzięki bezkosztowemu rozwiązaniu do robienia zakupów autorstwa Klarna konsumenci mogą teraz korzystać z jej metod płatności we wszystkich sklepach internetowych, niezależnie od tego, czy te są bezpośrednio zintegrowane z Klarna.

Rozwój m-commerce postępuje

M-commerce (zakupy w aplikacjach mobilnych) rozwija się w ogromnym tempie. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba pobrań aplikacji zakupowych wzrosła o 36%, a wolumen zakupów w aplikacjach aż o 54%. Obecnie konsumenci oczekują sprawnych, zintegrowanych rozwiązań, odpowiadających na ich potrzeby, a jednocześnie pozwalających zaoszczędzić czas i pieniądze. W jednym z ostatnich badań Klarna 70%[1] konsumentów wskazało, że najchętniej dokonywaliby wszystkich zakupów w sieci za pośrednictwem jednej aplikacji, zamiast przełączania się między różnymi aplikacjami. Ponad 68% respondentów uznało prostotę w obsłudze i oszczędność czasu za dwie najważniejsze korzyści. Nowa aplikacja Klarna skutecznie wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, eliminując konieczność przełączania się pomiędzy kilkoma aplikacjami.

Sebastian Siemiątkowski, CEO Klarna: „Dziś kupujący szukają prostoty, która zaspokaja ich specyficzne potrzeby w jednym miejscu i umożliwia szereg działań w czasie ich ścieżki zakupowej. Przełączanie się pomiędzy aplikacjami jest czymś, co nas, konsumentów, coraz bardziej frustruje. Dlatego ogłaszamy ważny kamień milowy na naszej drodze do wspierania ludzi w oszczędzaniu czasu i pieniędzy oraz dawania im większej kontroli nad ich finansami. Wraz z wprowadzeniem naszej nowej aplikacji, Klarna staje się kompleksową usługą zakupową, która zaspokaja wiele potrzeb – od inspiracji i odkryć, przez bezproblemowe doświadczenia po zakupie. Jednocześnie udostępniliśmy intuicyjne i elastyczne płatności wszędzie, ponieważ wierzymy, że nikt nigdy nie powinien być zmuszany do ponoszenia opłat za karty kredytowe lub płacić wysokich odsetek.”

Aplikacja w formie przeglądarki zakupowej

Nowa aplikacja Klarna ma wiele funkcji, wśród nich między innymi:

  • Zakupy we wszystkich sklepach internetowych za pośrednictwem przeglądarki zakupowej dostępnej w aplikacji.

  • Możliwość dokonywania nieoprocentowanych, elastycznych płatności we wszystkich sklepach internetowych, niezależnie od tego, czy są one partnerami Klarna (mają bezpośrednią integrację), czy nie. Jednorazowe wirtualne karty są bezpłatne i mogą być używane w każdym sklepie internetowym.

  • Aplikacja dostosowuje wyświetlane treści do zainteresowań konsumentów i ich ulubionych sklepów.

  • Dostęp do specjalnych ofert i powiadomień o obniżkach cenowych.

  • Śledzenie dostawy wszystkich zakupionych produktów nabytych za pośrednictwem aplikacji Klarna.

  • Przegląd wydatków i budżetów w ujęciu miesięcznym.

  • Płatności oraz zgłaszanie problemów i zwrotów jednym kliknięciem.

Jak deklaruje firma, wkrótce udostępnione zostaną kolejne, dodatkowe funkcje, a ich wprowadzenie jeszcze bardziej usprawni proces zakupowy oraz płatność. Obejmą one między innym możliwość dodania kart lojalnościowych, dodatkowe narzędzia do oszczędzania pieniędzy, funkcje społecznościowe, takie jak wydarzenia zakupowe „na żywo” i dane o produktach – historia cen, recenzje i dostępność w sklepach będą widoczne bezpośrednio w aplikacji – a także wiele więcej. Klarna pozwala również na integrację z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań, co pozwoli dodatkowo zwiększyć gamę dostępnych produktów i usług.

Nowa aplikacja Klarna jest dostępna w wersji na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android. Dostępna jest dla użytkowników w Polsce oraz USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Danii i Francji.

/Klarna/Informacja prasowa

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 03.11.2021

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.