- Lendtech
- 03.11.2022
PayPo wprowadza swoje usługi do sieci salonów wyposażenia wnętrz Homla. Marka dołącza w ten sposób do grona sklepów umożliwiających zakupy stacjonarne w modelu BNPL (ang. buy now, pay later). Klienci Homla mogą od teraz, bez dodatkowych opłat odroczyć płatność za swoje zakupy w 59 placówkach.
Usługi BNPL coraz bardziej popularne
Płatności odroczone systematycznie zyskują w Polsce na popularności. Według Raportu “Omni-Commerce. Kupuję wygodnie 2022” opracowanego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej , 71 proc. kupujących online wie czym jest BNPL. Już niemal 40 proc. z nich choć raz skorzystało z opcji “kup teraz, zapłać później” i gdyby była taka możliwość także stacjonarnie, to robiłaby to prawie połowa kupujących w sieci.
Po okresie post-pandemicznego szczytu w e-commerce, klienci coraz chętniej wracają do tradycyjnych zakupów offline, dlatego coraz więcej marek decyduje się na wprowadzenie opcji BNPL do swojej oferty. Taką decyzję podjęła właśnie Homla – sieć 59 salonów z wyposażeniem wnętrz.
– W Homla cenimy funkcjonalność i wygodę zarówno w odniesieniu do naszych produktów, jak i do samego procesu zakupowego. Stawiamy na rozwiązania, które sprawiają, że życie naszych konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Dlatego wprowadziliśmy ofertę PayPo w sprzedaży online, a teraz rozszerzamy ją także o sieć naszych salonów. Dzięki temu umożliwimy naszym konsumentkom bezpłatne odroczenie płatności niezależnie od tego jakie miejsce zakupów preferują – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w Homla.
BNPL w zakupach stacjonarnych
Płatności odroczone od PayPo w sieci salonów Homla odbywają się z poziomu aplikacji mobilnej. Wystarczy otworzyć listę dostępnych sklepów stacjonarnych i odnaleźć tam Homla. Można wtedy wygodnie skorzystać z przyznanego wcześniej limitu, zabrać zakupy do domu i zapłacić za nie w 3 ratach 0%, gdzie pierwszą z rat opłaca się w ciągu 30 dni, a kolejne po 60 i 90 dniach.
– Jesteśmy przekonani, że omnichannel to właściwy kierunek, dlatego wciąż rozwijamy kanał sprzedaży stacjonarnej, jednocześnie utrzymując ugruntowaną pozycję w e-commerce, a współpraca z Homla to kolejny krok w realizacji naszej strategii offline. Planujemy wspólne działania marketingowe w sklepach sieci, by zaznajomić jak najszersze grono konsumentów z benefitami płynącymi z odraczania płatności za zakupy Obserwujemy stały wzrost zainteresowania BNPL w tradycyjnych zakupach, więc z pewnością w najbliższej przyszłości będziemy informować o kolejnych wdrożeniach – mówi Tomasz Hadzik, Członek Zarządu PayPo.
Homla z PayPo w całej Polsce
Homla posiada 59 salonów z artykułami wyposażenia wnętrz na terenie całego kraju. Pierwszy salon marki został otwarty jesienią 2016 roku. Obecnie zakupy stacjonarne można zrobić w ponad 30 miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu Poznaniu i Łodzi. W ofercie firmy znajdują się produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz tysiące dekoracji i pomysłów na prezenty.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 03.11.2022