PayPo i Homla partnerami — płatności odroczone już dostępne w salonach marki

  • Lendtech
  • 03.11.2022

PayPo wprowadza swoje usługi do sieci salonów wyposażenia wnętrz Homla. Marka dołącza w ten sposób do grona sklepów umożliwiających zakupy stacjonarne w modelu BNPL (ang. buy now, pay later). Klienci Homla mogą od teraz, bez dodatkowych opłat odroczyć płatność za swoje zakupy w 59 placówkach.

PayPo i Homla partnerami — płatności odroczone już dostępne w salonach marki

Usługi BNPL coraz bardziej popularne

Płatności odroczone systematycznie zyskują w Polsce na popularności. Według Raportu “Omni-Commerce. Kupuję wygodnie 2022” opracowanego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej , 71 proc. kupujących online wie czym jest BNPL. Już niemal 40 proc. z nich choć raz skorzystało z opcji “kup teraz, zapłać później” i gdyby była taka możliwość także stacjonarnie, to robiłaby to prawie połowa kupujących w sieci.

Po okresie post-pandemicznego szczytu w e-commerce, klienci coraz chętniej wracają do tradycyjnych zakupów offline, dlatego coraz więcej marek decyduje się na wprowadzenie opcji BNPL do swojej oferty. Taką decyzję podjęła właśnie Homla – sieć 59 salonów z wyposażeniem wnętrz.

W Homla cenimy funkcjonalność i wygodę zarówno w odniesieniu do naszych produktów, jak i do samego procesu zakupowego. Stawiamy na rozwiązania, które sprawiają, że życie naszych konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Dlatego wprowadziliśmy ofertę PayPo w sprzedaży online, a teraz rozszerzamy ją także o sieć naszych salonów. Dzięki temu umożliwimy naszym konsumentkom bezpłatne odroczenie płatności niezależnie od tego jakie miejsce zakupów preferują – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w Homla.

BNPL w zakupach stacjonarnych

Płatności odroczone od PayPo w sieci salonów Homla odbywają się z poziomu aplikacji mobilnej. Wystarczy otworzyć listę dostępnych sklepów stacjonarnych i odnaleźć tam Homla. Można wtedy wygodnie skorzystać z przyznanego wcześniej limitu, zabrać zakupy do domu i zapłacić za nie w 3 ratach 0%, gdzie pierwszą z rat opłaca się w ciągu 30 dni, a kolejne po 60 i 90 dniach.

Jesteśmy przekonani, że omnichannel to właściwy kierunek, dlatego wciąż rozwijamy kanał sprzedaży stacjonarnej, jednocześnie utrzymując ugruntowaną pozycję w e-commerce, a współpraca z Homla to kolejny krok w realizacji naszej strategii offline. Planujemy wspólne działania marketingowe w sklepach sieci, by zaznajomić jak najszersze grono konsumentów z benefitami płynącymi z odraczania płatności za zakupy Obserwujemy stały wzrost zainteresowania BNPL w tradycyjnych zakupach, więc z pewnością w najbliższej przyszłości będziemy informować o kolejnych wdrożeniach – mówi Tomasz Hadzik, Członek Zarządu PayPo.

Homla z PayPo w całej Polsce

Homla posiada 59 salonów z artykułami wyposażenia wnętrz na terenie całego kraju. Pierwszy salon marki został otwarty jesienią 2016 roku. Obecnie zakupy stacjonarne można zrobić w ponad 30 miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu Poznaniu i Łodzi. W ofercie firmy znajdują się produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz tysiące dekoracji i pomysłów na prezenty.

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 03.11.2022

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.