- Lendtech
- 13.10.2022
Sieć salonów z modą męską PAWO rozszerza możliwości płatnicze o rozwiązania Mokka. Dzięki opcji „Kup teraz zapłać później” klienci będą mogli zrobić zakupy z odroczeniem płatności o 30 dni lub skorzystać z wygodnych systemów ratalnych. Mokka, która współpracuje z 7 tys. sklepów m.in. w Polsce i Rumunii, pozostaje liderem usług płatności odroczonych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dzięki rozwiązaniom Mokka klienci PAWO mają możliwość dokonania zakupów w salonach sieci możliwością odroczenia płatności o 30 dni. Klienci mogą też skorzystać z wygodnych systemów ratalnych i rozłożyć płatność za zakupy na 3 lub 6 miesięcy. Z możliwości płatniczych Mokka można korzystać w sklepach stacjonarnych, płacąc aplikacją mobilną Mokka.
– Nasi klienci oczekują szerokiego wachlarza wygodnych form finansowania swoich zakupów. Widzimy ten trend w szczególności wśród konsumentów młodszego pokolenia i dlatego postanowiliśmy rozpocząć współpracę z Mokka. Dzięki temu możemy zaoferować Klientom elastyczne, przejrzyste rozwiązanie płatnicze, ale także wzbogacać całe doświadczenie zakupowe, począwszy od inspiracji do obsługi posprzedażowej – podsumowuje Liliana Wyborna, menedżer zarządzający siecią salonów PAWO.
25 letnia tradycja
Marka PAWO posiada 25 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku, oferując odzież biznesową, okazjonalną, jak i na smart casual dla mężczyzn w 30 salonach firmowych w całej Polsce. Firma rozwija sieć sprzedaży prowadząc sklepy własne jak i poprzez współpracę na zasadzie franczyzy, dzięki czemu obsługuje już ponad 100 000 stałych Klientów. Celem i pasją firmy jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klientów. W swoich kolekcjach firma stawia na odzież biznesową, okazjonalną, jak i na smart casual. Podążając za światowymi trendami mody, pokazuje je w subtelny sposób, tak by każdy Klient sieci pozostawał w zgodzie ze sobą. Firma kładzie duży nacisk na profesjonalną obsługę Klienta, oferując indywidualne spotkania z certyfikowanymi Doradcami Wizerunku, by klienci mogli zmienić swój wygląd, jak i poznawać najważniejsze zasady dress codu.
– Odroczenie płatności daje klientowi możliwość korzystania z produktu bez konieczności blokowania własnych środków, zapewniając większą elastyczność, wybór i wygodę. Dla sklepów jest to natomiast narzędzie zapewniające wymierne korzyści – zachowanie płynności finansowej wraz z podniesieniem wyników sprzedażowych, tak kluczowych, w obecnej sytuacji ekonomicznej. Z perspektywy klienta jak i sieci handlowej jest to wiec korzystny model finansowania zakupów – komentuje Daniel Malinowski, Dyrektor Sprzedaży Mokka Polska.
Wiodący dostawca BNPL
Mokka jest wiodącym dostawcą usług finansowania zakupów konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma oferuje usługi sieciom handlowym działającym w branży modowej, kosmetycznej, sportowej, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. Wśród sklepów partnerskich Mokka w Polsce znajdują się m.in. YES, Kross, Diverse, Deni Cler, Lancerto, Worldbox, czy Adrenaline – sieć salonów Nike oraz Adidas. W Europie Środkowo-Wschodniej Mokka obsługuje 10 mln, klientów współpracując z 7 tys. sklepów stacjonarnych i internetowych w Polsce, Rumunii oraz innych krajach regionu.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 13.10.2022