- Lendtech
- 18.11.2021
Fintech Smartpay startuje w Japonii z nową usługą BNPL łączącą kompleksowe rozwiązanie płatnicze z programem ratalnym. Oferta Smartpay ma pomóc japońskim konsumentom w finansowaniu zakupów, a partnerom handlowym zapewnić zwiększony współczynnik konwersji sprzedaży.

Smartpay to kolejny po Paidy dostawca usług BNPL na japońskim rynku e-commerce. Fintech oferuje finansowanie zakupów w 3 nieoprocentowanych ratach. Przyzwyczajeni do drogich kart kredytowych Japońscy konsumenci wciąż obawiają się ukrytych opłat i narzekają na skomplikowane, czasochłonne formularze. Usługa BNPL Smartpay ma być tanim, szybkim i bezproblemowym rozwiązaniem podążającym za światowymi trendami.
BNPL zwiększa wskaźnik konwersji
Japoński e-commerce ciągle rośnie. W Kraju Kwitnącej Wiśni podział płatności na 3 raty jest lepiej widziany przez konsumentów, co w dużej mierze wynika z kwestii czysto kulturowych. Liczba 4 bowiem kojarzy się Japończykom z nieszczęściem i śmiercią (to tzw. „tetrafobia”).
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 18.11.2021