W lipcu jednorazową kartę ratalną w Twisto założyło aż 1600 osób

  • Lendtech
  • 12.08.2021

W niecałe dwa miesiące od uruchomienia przez Twisto jednorazowej karty ratalnej klienci fintechu wykonali transakcji na łączną kwotę prawie 5 mln zł. Z danych Twisto wynika, że klienci rozkładają płatności na średnio 11 rat.

Tylko w lipcu kartę ratalną utworzyło 1600 osób, którzy za jej pomocą dokonali 4 tys. transakcji. Z informacji Twisto wynika, że wykonali oni zamówienia na kwotę o wartości prawie 3 mln zł. Twisto podkreśla, że sukces rozwiązania to zasługa partnerów – dostawcy systemu płatniczego Mastercard oraz Marqety – amerykańskiego giganta technologicznego, który specjalizuje się w wydawaniu kart.

Klienci rozkładają zakupy średnio na 11 rat

Twisto podaje, że użytkownicy rozkładają płatności na średnio 11 rat o wartości ok. 1 tys. zł. To mniej niż wynosi dostępny limit ratalny w Twisto – obecnie jest on ustalony na 7 tys. zł. Zdaniem Twisto oznacza to, że klienci nie wydają całego dostępnego limitu, a raczej używają karty ratalnej jako narzędzia do poprawy płynności finansowej.

Jednorazowa karta wirtualna to narzędzie, które umożliwia ustalenie z góry kwoty wydatków i rozłożenie płatności za zakupy na okres od 3 do 12 miesięcy na raty. Istnieje możliwość podzielenia transakcji internetowej o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł.

Udostępniliśmy kartę ratalną, aby umożliwić naszym użytkownikom rozłożenie płatności, nawet za większe zakupy, za pomocą jedynie kilku kliknięć i w prosty sposób. Klienci Twisto mogą utworzyć kartę ratalną z poziomu aplikacji – wybierają oni maksymalną kwotę, którą chcą wydać oraz określają liczbę rat (od 3 do 12 miesięcy) – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. Produkt uzupełnia nasze dotychczasowe portfolio usług BNPL, które nie tylko umożliwiają użytkownikowi wygodne zakupy, ale jednocześnie pozwalają na stałą kontrolę wydatków – dodaje Miziołek.

Wraz z udostępnieniem jednorazowej karty ratalnej Twisto nadal przesuwa granice finansów dla klientów. W nowoczesnym środowisku e-commerce konieczne jest, aby wszelkie metody płatności były dostępne w czasie rzeczywistym, a jednorazowe karty wirtualne są kluczową funkcjonalnością platformy Marqeta. Cieszymy się, że mieliśmy okazję współpracować z Twisto, aby stworzyć nowe doświadczenie użytkownika, które odnosi sukces na rynku – mówi Ian Johnson, starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający na Europę w Marqeta.

W Mastercard bardzo chętnie wspieramy innowacyjne firmy, które rozwijają obiecujące technologie i produkty – takie, które przyczyniają się do szybkiej transformacji cyfrowej i sprawiają, że życie staje się wygodniejsze i prostsze. Dlatego cieszymy się z kolejnego wspólnego projektu z Twisto. Razem oferujemy cyfrowe rozwiązania, które podążają za potrzebami współczesnego konsumenta i wyznaczają rynkowe trendy – mówi Damian Zieliński, dyrektor ds. rozwoju produktów w regionie CEE, Mastercard.

Twisto to fintech, który na polskim rynku działa od ponad 2 lat. Oferuje płatności odroczone omnichannel – w sklepach stacjonarnych i internetowych (dzięki karcie i aplikacji) oraz w ponad 14 tys. sklepów partnerskich, które wdrożyły Twisto jako metodę płatności, m.in. New Balance, Pizza Hut, W.Kruk, Top Secret i Ochnik. Inwestorem Twisto jest australijski lider BNPL, Zip, który w czwartym kwartale 2021 r. stanie się jedynym udziałowcem Twisto.

Bądź na bieżąco i zapisz się na nasz bezpłatny Newsletter. Zdobądź ekspercką wiedzę i aktualne informacje o fintech & lendtech. Zapisz się tutaj.

/L.P/Lendtech

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 12.08.2021

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.