Lendon.pl zmienia się na AvaFin i prezentuje nową odsłonę serwisu internetowego

  • Lendtech
  • 21.02.2024

Marka Lendon.pl, po 12 latach działalności na polskim rynku, zmienia nazwę na AvaFin. Jednocześnie wdraża nowe technologie oraz wkracza w kolejny etap rozwoju i wzrostu. Wraz ze zmianą marki firma udostępniła klientom serwis avafin.pl z nową, bardziej przejrzystą i intuicyjną Strefą Klienta. Kolejnym krokiem będzie zmiana nazwy spółki z CreamFinance Poland na AvaFin Poland.

Lendon.pl zmienia się na AvaFin i prezentuje nową odsłonę serwisu internetowego

Polski lendtech CreamFinance Poland jest częścią międzynarodowej grupy AvaFin, która wywodzi się z łotewskiego startupu działającego od 2012 roku. Firma korzysta z zaawansowanej i autorskiej platformy technologicznej, umożliwiającej precyzyjną ocenę zdolności kredytowej klienta. Wykorzystuje do tego smart data i zaawansowane algorytmy. Dzięki temu w AvaFin ponad 90% decyzji wydawanych jest w ciągu 5 minut, a w przypadku pozytywnej decyzji następuje szybka wypłata środków na konto.

Nowa strefa klienta

Kluczową zmianą w procesie rebrandingu, oprócz nowej nazwy i wizerunku marki, jest nowa odsłona Strefy Klienta.

Klienci z pewnością zauważą większą intuicyjność oraz wygodę użytkowania nowego serwisu dzięki podejściu „mobile first” – mówi Jerzy Kachnowicz, prezes Zarządu CreamFinance Poland. Wszystkie funkcjonalności projektowane są z naciskiem na „self service”, tak, aby klient bez większego wysiłku mógł samodzielnie wykonać wszystkie czynności – dodaje.

Nowa Strefa Klienta ma stać się wyróżnikiem firmy na rynku. Rozbudowany moduł analityczny pozwoli jeszcze lepiej mierzyć i analizować zachowania klientów na stronie. Dzięki temu proces ulepszania jej funkcjonalność i dopasowywania do potrzeb użytkowników będzie jeszcze prostszy.

Jedna silna marka na wszystkich rynkach

Polska jest czwartym z kolei rynkiem, po Łotwie, Meksyku i Centrum IT w Austrii, na którym firma będzie działała pod globalną marką AvaFin. Rebranding to nowy rozdział w historii grupy. Jego celem jest ujednolicenie jej międzynarodowej działalności pod jedną marką, wzmocnienie rozpoznawalności, a także wdrożenie nowej technologii. W Polsce proces rebrandingu podzielony będzie na dwa etapy: w pierwszym – główna marka Lendon.pl zmieni się na AvaFin, a w drugim etapie zmieni się też nazwa spółki z CreamFinance Poland na AvaFin Poland.

Rebranding to jeden ze strategicznych projektów Grupy, który ma na celu wprowadzenie silnego i dobrze rozpoznawalnego dla naszych klientów, pracowników i inwestorów brandu – mówi Patrick Koeck, CEO Grupy AvaFin.

Jeszcze bardziej wygodne usługi

Zmiana marki na AvaFin to nowy wizerunek oraz nowa, bardziej przyjazna użytkownikom strona internetowa. Wprowadzenie nowej marki AvaFin wpłynie pozytywnie na jakość usług lendtechu.

Z jednej strony zmieniamy wizerunek, usprawniamy procesy, aby jeszcze bardziej zwiększyć zadowolenie klientów, z drugiej strony zachowujemy lubiane przez nich produkty. Dodatkowo wszystkie dotychczasowe sposoby korzystania z oferty, od numerów infolinii po loginy i hasła do serwisu, pozostają bez zmian – wyjaśnia Artur Kowalski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Polsce.

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 21.02.2024

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.