- Lendtech
- 30.04.2021
Podczas tegorocznej konferencji Adobe Summit 2021 gigant technologiczny zaprezentował nowe aplikacje dla firm, a także inteligentne możliwości handlowe, w tym ogłosił strategiczne partnerstwo z FedEx.

2020 rok to wielkie przyśpieszenie w transformacji cyfrowej i digitalizacja wszystkich sektorów gospodarki, niestety głównie z powodu pandemii. Plany i projekty „przejścia do online”, które przez lata były odkładane na półkę, w okresie pandemii okazały się zbawienne dla wielu biznesów.
Technologia cyfrowa stała się podstawowym narzędziem łączącym pracę, naukę i rozrywkę. Ma to przełożenie na wzrost dochodów ze światowego e-handlu, który w pierwszym kwartale 2021 roku odnotował osiągnął rekordowe 876 mld dolarów. Z prognoz Adobe wynika, że w całym 2021 roku globalna wartość e-handlu wyniesie 4,2 bln USD.
Nowe możliwości Adobe Commerce
Adobe chce pomóc firmom w odnalezieniu się w tej nowej, cyfrowej rzeczywistości. Podczas inauguracji Adobe Summit w San Jose zaprezentowano aplikacje, które mogą okazać się przydatne w procesach takich jak skuteczne profilowanie klientów, a przez to poprawianie wizerunku przedsiębiorstw wśród konsumentów.
Nowe możliwości zaoferuje również platforma handlowa Adobe Commerce. Dzięki współpracy z FedEx merchanci będą mogli zintegrować swoje witryny z FedEx ShopRunner. Konsumenci zyskają na tym bezpłatną dwudniową wysyłkę, bezproblemową realizację transakcji, łatwe zwroty oraz możliwość dostępu do informacji logistycznych FedEx po zakupie.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 30.04.2021