- Lendtech
- 01.09.2021
Platforma sklepowa IdoSell (IAI) rozpoczęła współpracę z Wish, czyli jednym z największych mobilnych marketplace’ów na świecie. Z integracji będzie mogło skorzystać 6,5 tys. sklepów internetowych.

– Jesteśmy podekscytowani integracją z jednym z liderów w Polsce. Pomoże nam to zaznaczyć naszą obecność na tym ważnym rynku – mówi Alan Small, Senior Business Development Manager w Wish
– Wish to potęga, jeżeli chodzi o sprzedaż cross-border. Firma stawia bardzo mocno na to, by sprzedawca dostarczał produkty zarówno lokalnie jak i globalnie. Obecność sklepu internetowego na Wish pomoże naszym sprzedawcom w dotarciu do klientów międzynarodowych – tłumaczy Paweł Fornalski, CEO IAI.
Klienci IdoSell, którzy skorzystają z integracji z Wish, zyskają dostęp do narzędzi, które pomogą zoptymalizować ich doświadczenie, w tym wskaźniki wydajności, zarządzanie zapasami, wsparcie logistyczne, reklamę i komunikację z klientami – czytamy w informacji prasowej.
– Dzięki partnerstwu, sprzedawcy IdoSell będą mogli szybko i łatwo sprzedawać swoje produkty milionom konsumentów na całym świecie. Nie możemy doczekać się sukcesu tego partnerstwa – mówi Alan Small.
Wish to jeden z największych mobilnych marketplace’ów na świecie
Na platformie Wish dostępnej w 100 krajach działa ponad pół miliona sprzedawców. Wish wyceniany jest na ok. 4,5 mld USD. Spółka notowana jest na giełdzie – w II kw. 2021 roku jej przychody wyniosły ponad 656 mln USD. Na obecną chwilę z Wish korzysta 17 mln aktywnych kupujących, ale to ponad 40% mniej niż rok wcześniej. Przeciętnie jeden kupujący za pośrednictwem Wish wydaje ok. 22 USD. Wśród założycieli Wish jest Polak – Piotr Szulczewski.
/Lendtech/LP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 01.09.2021