- Lendtech
- 23.11.2021
Fintech poszerza swój zasięg na rynku południowoazjatyckim poprzez wprowadzenie funkcji Hinglish, czyli mieszanki hindi i angielskiego w swojej aplikacji płatniczej. Sprzedawcom z kolej proponuje nowe rozwiązanie My Shop pomagające tworzyć cyfrowe witryny sklepowe – podaje TechCrunch.
Indie to drugi co wielkości rynek internetowy na świecie, a aż 10 mln hinduskich sprzedawców korzysta z aplikacji Google Pay. Wsparcie dla Hinglish, którym posługuje się 350 mln ludzi w Indiach ma umocnić pozycję technologicznego giganta na tym dynamicznie rozwijającym się rynku.
My Shop – witryny internetowe w parę minut
Hinglish to nie jedyna nowa funkcja, którą wprowadził Google Pay. Indyjscy sprzedawcy internetowi mogą skorzystać z rozwiązania My Shop pozwalającego na tworzenie witryn internetowych w ciągu kilku minut – czytamy w TechCrunch.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 23.11.2021