- Lendtech
- 19.08.2021
Pyszne.pl wprowadza dziś dodatek do swojej usługi Takeaway Pay: Takeaway Pay Card. Usługa Takeaway Pay, stworzona we współpracy z globalną platformą płatniczą Ayden, pozwala firmom na zapewnienie swoim pracownikom benefitów związanych z jedzeniem, umożliwiając im zamawianie posiłków z szerokiej gamy restauracji dostępnych na Pyszne.pl.

Produkt będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Holandii, Niemczech i Polsce w trzecim kwartale tego roku, a kolejne kraje będą dołączać do tej listy już wkrótce.
Karta debetowa pod własną marką dzięki Adyen
Adyen Issuing to rozwiązanie umożliwiające wydawanie kart pod własną marką i wpierające obsługę wydatków, dzięki któremu całym procesem firmowych płatności można łatwo zarządzać w ramach jednej platformy. Pozwala to na większą elastyczność w użyciu wydawanych kart oraz w zarządzaniu wydatkami w czasie rzeczywistym. Adyen dostarcza wirtualne i fizyczne karty do swoich partnerów, dzięki czemu firmy zyskują większą kontrolę i możliwość analizy przepływów pieniężnych zarówno do dostawców, jak i tych, wychodzących od pracowników.
– Dzięki Adyen Issuing, pracownicy mogą robić zakupy w setkach tysięcy restauracji i sklepów offline – bez konieczności raportowania wydatków. Bez względu na to, czy przebywają w domu, w podróży czy odwiedzają lokale gastronomiczne, Takeaway Pay jest benefitem, który zapewnia im najbardziej kompleksowe korzyści – powiedział Imad Qutob, Sr. Dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Pyszne.pl.
– Cieszymy się, widząc coraz więcej wdrożeń naszego rozwiązania do wydawania kart – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen. – Adyen Issuing nie tylko ułatwia Pyszne.pl i pracownikom klientów firmy robienie zakupów oraz spożywanie posiłków, ale także wspiera zespoły HR, które mogą z łatwością korzystać z przejrzystej i natychmiastowej analizy pracowniczych wydatków – dodaje.
Nowa karta debetowa pozwoli również klientom korporacyjnym Takeaway Pay na korzystanie z dostępu do posiłków w tysiącach wybranych punktów gastronomicznych, które akceptują karty Mastercard i Maestro na całym świecie.
Nowy produkt w postaci karty debetowej ma za zadanie pomagać firmom dbać o swoich pracowników, wspierać ich i nawiązywać z nimi jeszcze lepszy kontakt, niezależnie od tego gdzie pracują. Rozszerzenie istniejącego cyfrowego dodatku na jedzenie pozwala sprostać oczekiwaniom pracowników, którzy po pandemii liczą na większą elastyczność i nowe benefity od pracodawców.
Idealny benefit pracowniczy
Jak wynika z badania Edenred IPSOS, aż 75% badanych uważa, że karty żywieniowe to najbardziej preferowany benefit, jaki pracodawca może zaoferować zatrudnionym w ramach współpracy. Aż 82% pracowników stwierdza, że pozytywnie wpływają one na życie firmowe. Pomagają m.in. rozprawić się z palącą dla wielu przedsiębiorców kwestią, jaką jest analiza pracowniczych wydatków. Według danych SpendJournal rozpatrywanie przeciętnego wniosku o zwrot kosztów zajmuje średnio 20 min. Z kolei 1 na 5 raportów dot. pracowniczych wydatków zawiera błędy, a ich korekty zajmują kolejne 18 min. Pracownicy muszą mieć możliwość wykonywania swojej pracy w sposób elastyczny i wygodny, a właściciele firm posiadać przejrzysty i szczegółowy wgląd w wydatki firmy.
Coraz więcej firm daje pracownikom karty Pyszne.pl
– Wraz z przejściem na hybrydowy model pracy i powrotem do biur, Takeaway Pay rozbudowuje swoja ofertę, aby umożliwić pracownikom spożywanie posiłków w dowolnym momencie. Bez względu na to, czy są w domu, w drodze do pracy, w podróży służbowej czy podczas regularnych lunchów na świeżym powietrzu, Takeaway Pay to rozwiązanie, które zapewnia pracownikom korporacji rozległe korzyści związane z posiłkami – mówi Arkadiusz Krupicz, Country Manager i współzałożyciel Pyszne.pl.
– Jesteśmy zachwyceni, że widzimy coraz więcej firm korzystających z naszego rozwiązania – powiedział Kamran Zaki, COO w Adyen – Nasze karty ułatwiają klientom korporacyjnym i pracownikom Pyszne.pl robienie zakupów i zamawianie posiłków. Dlatego też z niecierpliwością czekamy na to, kiedy zespoły HR skorzystają z natychmiastowego i przejrzystego przeglądu wydatków dla pracowników – dodaje Zaki.
– W miarę jak sektor hotelarsko-gastronomiczny po pandemii dochodzi do siebie, rośnie również liczba podróży służbowych i wydatków – powiedział Jan-Willem van der Schoot, przedstawiciel Mastercard. – Wraz z naszymi partnerami umożliwiamy szybkie, łatwe i bezpieczne dokonywanie płatności za podróże i wydatki, niezależnie od tego, czy odbywa się to z zacisza domowego, czy skądkolwiek indziej na świecie – dodaje przedstawiciel Mastercard.
/Informacja prasowa/Adyen/Pyszne.pl
Autor: Lendtech | Data publikacji: 19.08.2021