Leroy Merlin jest kolejną siecią handlową, która udostępniła swoim klientom Oney Raty. W pierwszej fazie usługa, która umożliwia zdalne rozłożenie płatności za zakupy na raty, została wdrożona w 16 sklepach. Dalsze poszerzenie liczby punktów planowane jest jeszcze w tym roku.
Leroy Merlin to kolejna po Auchan i Decathlon sieć, w której Oney Polska wdrożyła jedyne na rynku digitalowe rozwiązanie kredytowe przeznaczone dla stacjonarnych sklepów i usług.
– Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych dzięki naszej bogatej ofercie produktów i usług, fachowej obsłudze i doradztwie oraz rozwiązaniom ułatwiającym sprawną realizację zakupów, w tym wygodny dostęp do finansowania. Dzięki Oney Raty nasi klienci mogą szybko i bez zbędnych formalności uzyskać finansowanie dla swojego projektu związanego z domem czy ogrodem – skomentowała Iwona Sierzputowska, Dyrektor Finansowa Leroy-Merlin Polska.
Klienci cenią sobie Oney Raty
Oney Raty jest bezpiecznym i prostym w obsłudze rozwiązaniem płatniczym, które pozwala klientom Leroy Merlin samodzielne uzyskać pożyczkę na całość lub część zakupów. By skorzystać z aplikacji potrzebny jest jedynie smartfon, numer dowodu osobistego i dostęp do bankowości internetowej, a uzyskanie kredytu zajmuje mniej niż 10 minut. Na stronie oneyraty.pl podaje się kwotę i liczbę rat oraz wypełnia krótki wniosek. Następnie odbywa się weryfikacja tożsamości jedną z dwóch metod: Blue Media (przelew weryfikacyjny ) lub Kontomatik (logowanie do konta bankowego). Na koniec kupujący akceptuje umowę i płaci w kasie otrzymanym kodem kreskowym. Wszystko dzieje się online, bez potrzeby weryfikacji kredytu przez kasjera.
– Zdalne narzędzia wspierające klientów w zakupach wymagają rozwiązań najwyższej jakości. Takich, które są intuicyjne w obsłudze, zapewniają proste finansowanie i spełniają wysokie standardy bezpieczeństwa. Oney Raty wpisuje się w te wymagania, czego potwierdzeniem jest trzecie wdrożenie naszej usługi w zaledwie trzy miesiące od pierwszego pilotażu. O jakości Oney Raty świadczą też opinie ich użytkowników – dziewięciu na dziesięciu klientów deklaruje, że poleciłoby naszą usługę znajomym i rodzinie – mówi Stephane Tanter, Prezes Zarządu Oney Polska.
Wdrożenie Oney Raty nie wymaga asysty zespołów IT
Oney Raty wypełnia lukę w oferowaniu digitalowych usług kredytowych dla stacjonarnych sklepów i punktów usługowych niezależnie od branży i skali biznesu. Wdrożenie narzędzia może odbywać się na jeden z dwóch z sposobów: z integracją z systemem kasowym lub poprzez platformę webową, której implementacja nie wymaga zaangażowania zespołów IT
Partnerem odpowiedzialnym za dostarczenie rozwiązania pożyczkowego jest młody fintech Smartney, również należący do Grupy Oney. Jego misją jest między innymi dostarczanie mądrych i nowoczesnych rozwiązań finansowych.
/Informacja Prasowa