- Lendtech
- 12.09.2022
Revolut ogłosił premierę Revolut Pay – nowej, bezpiecznej metody płacenia za zakupy w internecie. Firmy z branży e-commerce w Wielkiej Brytanii i Europie (EEA) mogą już prezentować Revolut Pay jako metodę zapłaty na stronach produktowych, koszyka zakupów i wśród dostępnych form płatności.
Revolut Pay ma za zadanie podbić rynek e-commerce dzięki wygodzie i prostocie, na które składają się błyskawiczne, bezpośrednie płatności i najwyższy poziom bezpieczeństwa dla klientów Revolut: transakcje potwierdzane są z pomocą funkcji Face ID lub odciskiem palca, bez konieczności wpisywania numeru konta. Celem jest zwiększenie bezpieczeństwa środków klientów w trakcie zakupów online.
Revolut Pay to szybka, prosta i bezpieczna metoda płacenia za zakupy w smartfonie lub w Internecie. Pozwala klientom Revolut płacić jednym kliknięciem i zarabiać cashback za zakupy. Obecni klienci mogą korzystać z Revolut Pay dokonując płatności z pomocą kart Revolut lub bezpośrednio z konta Revolut. Osoby, które nie są klientami Revolut, mogą płacić równie łatwo kartami Mastercard lub Visa wydanymi przez inne banki.
Revolut Pay to korzyści zarówno dla właścicieli sklepów online jak i ich klientów: usługodawcy internetowi tracą do 80% sprzedaży w wyniku porzucania koszyków przez klientów. Powód? Klienci często wskazują na zbyt długie i niejasne procesy płatnicze oraz ograniczony wybór metod transakcji. Revolut Pay to sposób, aby obniżyć odsetek porzuconych koszyków dzięki szybkim i prostym płatnościom “na jedno kliknięcie”.
Usługodawcy dzięki Revolut Pay mogą przyjmować płatności, przy niewielkim koszcie, w ponad 20 walutach. Oficjalny start Revolut Pay to kolejny ważny krok po lipcowej premierze terminali płatniczych Revolut Reader, a także platformy dla firm do akceptacji i procesowania płatności udostępnionej w 2020 r.
Od startu oferty Revolut Business w 2017 r., Revolut zaprojektował i wprowadził na rynek 20 produktów dla firm, aby wesprzeć przedsiębiorców, właścicieli i menedżerów w zwiększaniu sprzedaży i efektywnym zarządzaniu finansami. Revolut Pay pracuje już dla sprzedawców bezpośrednio np. WH Smith, Funky Pigeon, oraz poprzez platformy np. Shopify, Prestashop. Revolut Pay pojawi się już niebawem w wielu kolejnych serwisach, takich jak np. strona do rezerwowania lotów FlyGo.
Revolut Pay jest rozwiązaniem wspieranym w 100% przez własną technologię płatności Revolut. Jest istotnym elementem ekosystemu usług Revolut, który wspiera wiele typów transakcji między indywidualnymi i firmowymi klientami fintechu. Bezpośrednie płatności w Revolut umożliwiają obniżenie kosztów, a co za tym idzie obniżenie opłat dla klientów firmowych.
–Dzięki szybkości, wygodzie, bezpieczeństwu i niskim opłatom, Revolut Pay daje firmom przewagę konkurencyjną na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce. W Revolut, nieustannie szukamy nowych metod by przyspieszyć, ułatwić i obniżyć koszty akceptacji płatności dla firm, niezależnie od kraju, wielkości czy obrotu, oraz sprawić by klienci płacili w sposób bardziej wygodny i bezpieczny. Dlatego powstał Revolut Pay – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
Cechy usługi Revolut Pay:
- Nowy, szybszy i bezpieczniejszy sposób przyjmowania płatności
- Najwyższy poziom bezpieczeństwa, wykorzystujący dwustopniową autoryzację płatności
- Niskie opłaty transakcyjne bez ukrytych lub miesięcznych opłat
- Dzięki Revolut Pay, środki pojawią się bezpośrednio na koncie Revolut Business usługodawcy w ciągu 24 godzin, bez dodatkowych kosztów (w przeciwieństwie do niektórych praktyk w Europie, gdy firmy otrzymują środki na konto nawet do 7 dni po transakcji, lub wcześniej za dodatkową opłatą)
- Małe i średnie firmy mogą dodać i aktywować Revolut Pay na swoich stronach mobilnych i w internecie, dzięki łatwym do zainstalowania wtyczkom, w zaledwie kilku minut
- Dla większych startupów i firm, Revolut Pay oferuje zestaw łatwych w integracji wtyczek API i SDK (Software Development Kits), które pozwolą firmie uruchomić rozwiązanie w ciągu kilku dni
- Możliwość oferowania klientom korzyści, w postaci cashbacku za dokonane zakupy
Autor: Lendtech | Data publikacji: 12.09.2022