W ramach wielofunkcyjnego narzędzia do płatności mobilnych, po ubezpieczeniach komunikacyjnych (OC, AC, Assistance, NNW), mPay zapewnił swoim użytkownikom również dostęp do szerokiej oferty ubezpieczeń turystycznych. W jednym miejscu porównamy wiele propozycji, a wybraną opcję opłacimy bez potrzeby wychodzenia z aplikacji.
Najlepsza oferta, minimum formalności
Dodatkowo w aplikacji możemy zaznaczyć również interesujące nas opcje dodatkowe wchodzące w polisę, takie jak np.: ochrona w przypadku zachorowania na COVID-19 czy bezpieczeństwo bagażu. Warto podkreślić, że za pośrednictwem platformy mPay możliwy jest zakup ubezpieczenia gwarantującego pokrycie kosztów leczenia do 40 mln złotych. W przypadku ochrony bagażu maksymalna kwota to obecnie 10 tys. złotych.
– Klienci doceniają nas za możliwość załatwienia z poziomu własnego telefonu wielu spraw w jednym miejscu. Kolejne wdrożenia są wynikiem naszej ciągłej pracy nad identyfikacją potrzeb naszych użytkowników oraz szerokiego know-how, które przekładamy na konkretne rozwiązania – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A. – Podobnie jak w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych, które wprowadziliśmy w maju tego roku, tak i przy ubezpieczeniach turystycznych, cały proces – od porównania wielu ofert, po opłacenie wybranej – odbywa się tylko w naszej aplikacji. Jest prosto, szybko i korzystnie cenowo – dodaje.
Partnerem wdrożenia jest KioskPolis.pl, ale porównanie oraz jednorazowa płatność za wybrane ubezpieczenie odbywa się bezpośrednio w aplikacji mPay. Polisa jest wysyłana na wskazany przez klienta adres mailowy. Więcej pomocnych informacji jest dostępnych tutaj.
Codzienne płatności, pożyczki i ubezpieczenia
Aplikacja mPay to dziś wielofunkcyjne narzędzie i centrum zarządzania domowymi finansami. Warto w tym kontekście, poza opcją realizacji przelewów czy opłacaniem rachunków, przypomnieć m.in. o możliwości pozyskania w ramach aplikacji szybkiej pożyczki na dowolny cel. Taka funkcjonalność została wdrożona z końcem ubiegłego roku.
/Informacja prasowa