Nowa funkcja dla klientów Banku Pekao: bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay

  • Lendtech
  • 10.12.2021

Po zakończonym pilotażu, możliwość zakupów w aplikacji PeoPay biletów komunikacji miejskiej dostępna jest dla wszystkich klientów Banku Pekao S.A. Bilet na metro, tramwaj czy autobus będzie można kupić w aplikacji bez potrzeby szukania biletomatu lub sklepu. Usługa jest dostępna w 61 miastach w całej Polsce. W przyszłości dodane będą kolejne miasta.

Do pakietu usług dostępnych w najnowszej wersji aplikacji PeoPay dołączamy od dzisiaj możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej. Sukcesywnie rozbudowujemy aplikację o nowe usługi, od listopada można poprzez aplikację handlować funduszami Pekao TFI, już wkrótce będzie możliwość opłat parkingowych. Chcemy, by PeoPay był wygodnym, zawsze dostępnym i łatwym w obsłudze narzędziem do zarządzania finansami – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.

Usługa dostępna w 61 miastach

By kupić bilet wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, w zakładce „więcej” wybrać „bilety komunikacyjne”, miasto i rodzaj biletu. Usługa jest obecnie dostępna w 61 miastach, w tym np. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Kielcach, Rzeszowie czy Białymstoku.

Podczas kontroli wystarczy pokazać kod z aplikacji. W niektórych miastach bilet należy jeszcze dodatkowo skasować – skanując kod QR, który można znaleźć wewnątrz autobusu, tramwaju lub przy bramkach wejściowych do metra.

Na koniec września 2021 PeoPay miał blisko 2 miliony aktywnych użytkowników. Szybko rozwijającą się odnogą aplikacji PeoPay jest PeoPay KIDS – aplikacja dla dzieci do 13 roku życia z blisko 60 tys. użytkowników, którzy zgromadzili 44 mln zł depozytów, około 90 proc. z nich ma karty płatnicze.

 

/Pekao SA/Informacja prasowa

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 10.12.2021

Najnowsze artykuły z kategorii