- Lendtech
- 17.11.2023
Wonga Pay to aplikacja, która w szerokim zakresie oferuje wsparcie finansowe dla konsumentów. Mowa tu zarówno o zakupach online, jak i w sklepach stacjonarnych. Plany rozwojowe są ambitne, a już na początku 2024 roku grupa odbiorców ma być znacząco rozszerzona.
O aplikacji płatnościowej rozmawiamy z prezesem Wonga, Tomaszem Fedyną.
Rynek płatności odroczonych w Polsce to kilku dużych graczy. Jakie są aspiracje Wonga z produktem Wonga Pay?
Wonga Pay to idealny instrument BNPL do płatności offline. Produkt, który nie tylko ułatwia finansowanie codziennych oraz większych zakupów, ale także pomaga sklepom zwiększyć koszyk zakupowy. Dlatego teraz koncentrujemy się na rynku offline, prowadzimy rozmowy z partnerami.
Przed nami sezon zakupów – Black Friday, święta, Sylwester. To zdecydowanie dobry czas na wprowadzenie na rynek produktu BNPL. Liczą Państwo na duże zainteresowanie wśród osób otwartych na produkty pożyczek pozabankowych?
Naszą nową aplikację płatnościową będziemy oferować każdemu, kto robi zakupy. Nie ograniczamy się do grupy, która korzysta z pożyczek pozabankowych. Wonga Pay to aplikacja, którą można używać zarówno podczas zakupów stacjonarnych, jak i online. Można nią płacić w sklepach, punktach usługowych, wszędzie, gdzie można używać karty. Dodatkowo Wonga Pay umożliwia odroczenia płatności i rozłożenie zakupów na raty, co na pewno zachęci tych, którzy korzystają z usługi BNPL.
Co wyróżnia Wonga Pay spośród innych produktów tego typu na rynku?
Wonga Pay można używać wszędzie i płacić nią za każdy rodzaj zakupów. Bez ograniczeń.
Aplikacja dostępna jest na Androida – czy można się spodziewać, że docelowe funkcjonalności będą rozszerzone o iOS?
Pracujemy nad wersją na iOS. Będzie dostępna na początku przyszłego roku.
Dziękuję za rozmowę.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 17.11.2023