Znamy wyniki największego badania sektora bankowego

  • Lendtech
  • 07.06.2022

To 13. edycja badania sektora bankowego. W tym roku dodatkowo oceniano, czy klient, który jest z bankiem od lat, może liczyć na takie samo traktowanie jak nowy klient, o którego względy dopiero trzeba zabiegać. Dodana została również nowa kategoria: „Karta płatnicza – najlepszy design” – której zwycięzcę wyłaniają czytelnicy Bankier.pl.

Źródło: Bankier.pl

Zwycięzcą głównej kategorii Złoty Bank 2022, nagradzającą najlepszą wielokanałową jakość obsługi, został Santander Bank Polska. Wyłonienie zwycięzcy w tej kategorii to wypadkowa kilku czynników: wizyt informacyjnych w oddziałach własnych banków, rozmów z konsultantami na infolinii, korespondencji prowadzonej z doradcami poprzez e-mail, formularz oraz czat, ergonomii bankowości mobilnej oraz dostępności bankowości elektronicznej.

W kategoriach produktowych (Konto osobiste; Karta kredytowa; Kredyt hipoteczny; Kredyt gotówkowy) zwycięzcami zostały kolejno Bank Pekao, Citi Handlowy, oraz dwa razy mBank. Rozdane zostały również nagrody w kategoriach internautów (Karta płatnicza – najlepszy design; Social media) w których zwyciężył ING Bank Śląski. Z kolei laureatami w kategoriach specjalnych ( Innowacja FinTech; Bezpieczny bank – najlepsze praktyki) zostały Softpos i PKO Ubezpieczenia oraz Alior Bank, BNP Paribas Bank Polska i mBank.

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 07.06.2022

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.