- Lendtech
- 07.06.2022
To 13. edycja badania sektora bankowego. W tym roku dodatkowo oceniano, czy klient, który jest z bankiem od lat, może liczyć na takie samo traktowanie jak nowy klient, o którego względy dopiero trzeba zabiegać. Dodana została również nowa kategoria: „Karta płatnicza – najlepszy design” – której zwycięzcę wyłaniają czytelnicy Bankier.pl.

Zwycięzcą głównej kategorii Złoty Bank 2022, nagradzającą najlepszą wielokanałową jakość obsługi, został Santander Bank Polska. Wyłonienie zwycięzcy w tej kategorii to wypadkowa kilku czynników: wizyt informacyjnych w oddziałach własnych banków, rozmów z konsultantami na infolinii, korespondencji prowadzonej z doradcami poprzez e-mail, formularz oraz czat, ergonomii bankowości mobilnej oraz dostępności bankowości elektronicznej.
W kategoriach produktowych (Konto osobiste; Karta kredytowa; Kredyt hipoteczny; Kredyt gotówkowy) zwycięzcami zostały kolejno Bank Pekao, Citi Handlowy, oraz dwa razy mBank. Rozdane zostały również nagrody w kategoriach internautów (Karta płatnicza – najlepszy design; Social media) w których zwyciężył ING Bank Śląski. Z kolei laureatami w kategoriach specjalnych ( Innowacja FinTech; Bezpieczny bank – najlepsze praktyki) zostały Softpos i PKO Ubezpieczenia oraz Alior Bank, BNP Paribas Bank Polska i mBank.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 07.06.2022