Adtraction z nowym logiem i stroną internetową

  • Lendtech
  • 08.10.2021

Adtraction to znana szwedzka sieć afiliacyjna operująca także na polskim rynku. Firma właśnie powiadomiła o zmianie logotypu i uruchomieniu nowej strony internetowej.

Adtraction ewoluował od momentu powstania w 2007 roku, a nasze wartości doprowadziły nas do bardziej dynamicznego i odnoszącego sukcesy biznesu. Dzisiaj z przyjemnością uruchamiamy nasze nowe strony internetowe i logo, które lepiej opisują aktualną Adtraction – czytamy w komunikacie.

Branża marketingu afiliacyjnego stale rozwija się. Pojawiają się nowe produkty, partnerzy i technologie – obecnie to jeden z głównych kanałów dotarcia do klienta w Internecie, również w branży lendtech.

Nieustannie staramy się oferować markom większą liczbę opcji i obniżać bariery dla nowych, innowacyjnych partnerów, aby mogli korzystać z naszej platformy – podkreślono w komunikacie Adtraction.

Adtraction jest siecią afiliacyjną założoną w 2007 roku w Sztokholmie. Fintech łączy reklamodawców, chcących poszerzyć swoje działania na polu marketingu internetowego, z wydawcami, np. porównywarkami finansowymi. W Polsce sieć działa od 2014 roku. Oprócz Skandynawii programy afiliacyjne Adtraction prowadzone są w Czechach, Słowacji, Hiszpanii, Holandii oraz w Belgii.

Adtraction jest uczestnikiem Polskiej Mapy Lendtech 2021

 

/AP

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 08.10.2021

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.