- Lendtech
- 08.10.2021
Adtraction to znana szwedzka sieć afiliacyjna operująca także na polskim rynku. Firma właśnie powiadomiła o zmianie logotypu i uruchomieniu nowej strony internetowej.
– Adtraction ewoluował od momentu powstania w 2007 roku, a nasze wartości doprowadziły nas do bardziej dynamicznego i odnoszącego sukcesy biznesu. Dzisiaj z przyjemnością uruchamiamy nasze nowe strony internetowe i logo, które lepiej opisują aktualną Adtraction – czytamy w komunikacie.
Branża marketingu afiliacyjnego stale rozwija się. Pojawiają się nowe produkty, partnerzy i technologie – obecnie to jeden z głównych kanałów dotarcia do klienta w Internecie, również w branży lendtech.
– Nieustannie staramy się oferować markom większą liczbę opcji i obniżać bariery dla nowych, innowacyjnych partnerów, aby mogli korzystać z naszej platformy – podkreślono w komunikacie Adtraction.
Adtraction jest siecią afiliacyjną założoną w 2007 roku w Sztokholmie. Fintech łączy reklamodawców, chcących poszerzyć swoje działania na polu marketingu internetowego, z wydawcami, np. porównywarkami finansowymi. W Polsce sieć działa od 2014 roku. Oprócz Skandynawii programy afiliacyjne Adtraction prowadzone są w Czechach, Słowacji, Hiszpanii, Holandii oraz w Belgii.
Adtraction jest uczestnikiem Polskiej Mapy Lendtech 2021
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 08.10.2021