- Lendtech
- 23.08.2021
Gigant BNPL Clearpay przedstawił Next Gen Index. Jest to kwartalny raport na temat zachowań i preferencji konsumenckich Pokolenia Z i Millenialsów.

Z raportu wynika, że młode pokolenie wydaje i konsumuje coraz więcej, a co ważne – chętnie sięga po odroczone płatności. W samej Wielkiej Brytanii wydatki BNPL Pokolenia Z i Millenialsów wzrosły o 315%, co w zestawieniu z 4% wzrostem wydatków finansowanych za pomocą kart kredytowych i debetowych może robić wrażenie.
Clearpay wie jak komunikować się z młodym pokoleniem
Pokolenie Z i Millenialsi to wymagający konsumenci oczekujący prostych, szybkich i wygodnych rozwiązań i narzędzi usprawniających codzienne zakupy. Są oni również najbardziej pożądaną grupą klientów wśród topowych marek. Clearpay wierzy, że może pomóc swoim partnerom handlowym w komunikacji z młodym pokoleniem.
Wskaźnik Next Gen Index wykazał również, że młodzi ludzie wydają więcej niż starsze pokolenia, co nasiliło się zwłaszcza po pandemii koronawirusa. Młode pokolenie coraz chętniej robi zakupy w mniejszych firmach, a ich wydatki stanowią już 70% wszystkich wydatków Clearpay na małe firmy.
Clearpay to europejski brand Afterpay – jednego z największych providerów BNPL na świecie.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 23.08.2021