- Lendtech
- 17.10.2022
Kanały mobilne generują już 80 proc. sprzedaży online w całej sieci eobuwie.pl. Aby odpowiedzieć na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów, marka przygotowała nową wersję aplikacji mobilnej. Klienci zyskali m.in. możliwość jeszcze szybszej finalizacji transakcji. Zmianie uległ także innowacyjny system „Rezerwuj i Przymierz”.
Polacy polubili m-commerce
Jak wynika z badania „Digital 2022” zrealizowanego przez Hootsuite, Polacy korzystają z internetu średnio przez 6 godzin i 39 minut dziennie, a przez blisko 3 godziny używają w tym celu smartfonów.
– M-commerce rośnie w siłę. Wskazuje nam to kierunek dalszego rozwoju opartego na łączeniu światów online i offline. Analizując zachowania oraz potrzeby naszych klientów, przeprowadziliśmy gruntowną metamorfozę aplikacji eobuwie.pl – mówi Jakub Kaczmarski, Chief Technology Officer w MODIVO SA.
Na użytkowników czeka zupełnie nowa szata graficzna aplikacji. Co istotne, w proces jej tworzenia zaangażowani byli sami użytkownicy. Dzięki nowej aplikacji klienci zyskują również źródło modowych inspiracji uwzględniające najnowsze trendy.
– W udostępnionej wersji użytkownicy znajdą wiele udogodnień i przydatnych funkcji, które nie tylko usprawnią przebieg zakupów w sklepach online eobuwie.pl, ale także pomogą nam dotrzeć do klientów z jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertą – opowiada Bartłomiej Sobczak, dyrektor ds. Rozwoju Platform e-commerce w MODIVO SA.
Rezerwuj i Przymierz oraz wygodne dostawy
W nowej wersji aplikacji marka postawiła m.in. na jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób korzystania z opcji „Rezerwuj i Przymierz”. Zastosowanie przez program algorytmów sztucznej inteligencji pozwala analizować poprzednie wybory zakupowe klientów, a także pozytywnie wpływa na przepływ informacji pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży. Zarówno w salonach, jak i w aplikacji, klienci będą otrzymywać rekomendację produktów, które odpowiadają ich preferencjom, jednocześnie pozwalając na szybsze znalezienie artykułów. Co istotne, od teraz będą one pojawiać się na stronie głównej aplikacji, bezpośrednio po zalogowaniu.
– Oprócz wymienionych innowacji, personalizacja aplikacji mobilnej eobuwie.pl dotyczy także udogodnień związanych z dostawą przesyłek. Użytkownicy zyskali możliwość wyszukania znajdujących się w pobliżu paczkomatów na podstawie mapy, jak i listy wszystkich dostępnych punktów – dodaje Bartłomiej Sobczak.
Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Nowi klienci mają możliwość pobrania wyłącznie najnowszej wersji aplikacji.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 17.10.2022