- Lendtech
- 11.05.2022
Do rozwiązań oferowanych przez Shoper dołącza kolejna usługa ułatwiająca obsługę sprzedaży w internecie. Shoper Przesyłki pozwalają na szybkie i wygodne nadawanie paczek bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu.
Wysyłka zamówień do klientów to jedno z najbardziej czasochłonnych zajęć w codziennej pracy sprzedawcy internetowego. Z kolei możliwość wyboru różnych firm kurierskich i różnych form dostawy ma dla konsumentów znaczenie kluczowe podczas zakupów online. Wysokie koszty dostawy czy długi czas oczekiwania na przesyłkę mają często negatywny wpływ na doświadczenie zakupowe w sklepie.
–Shoper Przesyłki to pierwszy krok na drodze do usprawnienia procesów związanych z zarządzaniem zamówieniami i przesyłkami w sklepach internetowych działających na platformie Shoper. Zaprojektowaliśmy szereg rozwiązań, które pomogą merchantom w sprawniejszej obsłudze zamówień złożonych przez ich klientów – mówi Krzysztof Kaczmarek, Head of Ecommerce Logistics w Shoper.
Bezpłatna integracja z firmami kurierskimi
W ramach nowej usługi dostępnej już dla wszystkich sklepów Shoper, sprzedawcy zyskują wbudowaną w panel sklepu bezpłatną integrację z najpopularniejszymi firmami kurierskimi oraz punktami odbioru w Polsce. Shoper Przesyłki to rozwiązanie w pełni dostępne od razu po założeniu bezpłatnego konta, bez konieczności oczekiwania na weryfikację, która mogłaby opóźnić sprzedaż. Dla właścicieli sklepów Shoper oznacza to przede wszystkim większy komfort pracy oraz oszczędność czasu. Dzięki połączeniu usługi Shoper Przesyłki z panelem administracyjnym sklepu formularze do wysyłki uzupełniają się automatycznie, bez konieczności ręcznego wprowadzania informacji. Opcja tworzenia gotowych szablonów przesyłek, wymiarów paczek i danych nadawcy usprawnia z kolei zarządzanie większą ilością zamówień.
–Co ważne, usługa będzie na bieżąco rozwijana i już niebawem pojawią się m.in. możliwość zbiorczego nadawania przesyłek za pomocą multiakcji czy anulowanie błędnie wygenerowanych zleceń oraz funkcjonalności, które z czasem pozwolą na znaczną automatyzację procesów związanych z zarządzaniem przesyłkami w sklepie. Zadbamy również o szeroki wybór opcji i form dostawy oraz o atrakcyjne ceny, które pozwolą na obniżenie kosztów przesyłek dla końcowego klienta – dodaje Krzysztof Kaczmarek, Head of Ecommerce Logistics w Shoper.
Kolejna funkcjonalność
Shoper Przesyłki to już kolejna nowa funkcjonalność, udostępniona na platformie Shoper w 2022 roku. W ciągu ostatnich kilku miesięcy Shoper udostępnił swoim sprzedawcom również usługi finansowania (Brutto i Uncapped), program do obsługi faktur i magazynu online (Shoper Faktury i Magazyn) oraz aplikację do usprawniania obsługi klienta, czyli Shoper Connect.
Shoper konsekwentnie zwiększa również inwestycje w rozwój nowych produktów wspierających sprzedaż wielokanałową i social commerce. Dzięki nowej, dostępnej już usłudze TikTok Ads, jako pierwsza platforma e-commerce w Polsce oferowana w modelu subskrypcyjnym, pomaga sprzedawcom prowadzić działania reklamowe w najszybciej rosnącej aplikacji na świecie. Shoper nawiązał także współpracę z Shopee – popularną platformą handlową działającą w Polsce od września 2021 roku.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 11.05.2022