- Lendtech
- 17.05.2022
Szwedzka Klarna ogłosiła rozszerzenie partnerstwa w USA z globalnym brandem URBN – właścicielem takich marek jak Urban Outfitters czy Free People.
Współpraca Klarny z URBN skupiała się dotychczas na rynku europejskim. Teraz przyszedł czas na Stany Zjednoczone. Amerykańscy klienci lifestylowych marek wchodzących w portfolio URBN będą mogli płacić za zakupy przy pomocy flagowego rozwiązania Klarny czyli „Pay in 4”.
Przejrzyste płatności online
Dzięki partnerstwu z Klarną URBN może wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy domagają się bardziej przejrzystych i alternatywnych sposobów płatności online. Nieoprocentowane opcje płatności Klarna pomagają konsumentom oszczędzać czas i pieniądze oraz kontrolować swoje finanse.
URBN to globalny brand skupiający w swoim portfolio takie marki lifestylowe jak Urban Outfitters, Free People czy Anthropologie. Za pomocą Klarny konsumenci mogą już płacić na 11 europejskich rynkach: w Wielkiej Brytanii, Austrii, Niemczech, Belgii, Holandii, Hiszpanii, Finlandii, Włoszech, Francji, Portugalii i Irlandii.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 17.05.2022