- Lendtech
- 27.04.2022
W ramach współpracy z Microsoft firma Mastercard ogłosiła wprowadzenie na rynek ulepszonego rozwiązania do obsługi tożsamości, które ma na celu usprawnienie zakupów online i zwalczanie oszustw cyfrowych.
Mastercard reaguje na wciąż zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby sektora e-commerce. Popularność zakupów online ma również przełożenie na liczbę oszustw cyfrowych, a szacuje się, że straty z tego tytułu sięgnęły już około 50 mld USD.
Nowe funkcje Digital Transaction Insights
Fintech dostrzegł ten problem i we współpracy z firmą Microsoft opracował rozszerzenie swojej usługi Digital Transaction Insights. Narzędzie wzbogacone zostało o funkcje takie jak uwierzytelnianie nowej generacji oraz analizy decyzji w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie zapewnia instytucjom finansowym dodatkowe informacje potrzebne do optymalizacji ich decyzji autoryzacyjnych i zatwierdzania bardziej autentycznych transakcji.
Microsoft będzie pierwszym partnerem Mastercard który podzieli się swoimi spostrzeżeniami i dokona integracji z nowym rozwiązaniem Digital Transaction Insights w kilku liniach biznesowych. Posłuży do tego Microsoft Dynamics 365 Fraud Protection czyli technologia wykorzystująca sztuczną inteligencję do wykrywania oszustw w czasie rzeczywistym.
/AP
Autor: Lendtech | Data publikacji: 27.04.2022