Revolut Chat – komunikator wesprze interakcje w społeczności klientów

  • Lendtech
  • 02.11.2022

Revolut poszerza aplikację o funkcję komunikatora. Klienci w Europie (UK, EEA) mogą przesyłać między sobą wiadomości, gify i naklejki gdy proszą o szybki przelew, lub wysyłają sobie pieniądze.

Revolut Chat – komunikator wesprze interakcje w społeczności klientów
W badaniu Revolut Money Report z października b.r. 70% zapytanych Polaków przyznało, że mówienie o pieniądzach sprawia im trudności. Nowa funkcja czatu w aplikacji ma spowodować, że rozmowy o finansach przestaną być ulotne i niezręczne, będą zapisane wszystkie w jednym miejscu.

By skorzystać z funkcji, wystarczy, że klienci wejdą w zakładkę Przelewy w aplikacji Revolut. Okienko czatu otworzy się niezwłocznie po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów. Czat jest integralnym elementem usługi Przelewy, nie ma więc potrzeby otwierać żadnych dodatkowych okienek.

Wysyłanie wiadomości na czacie jest proste – po wpisaniu wiadomości i dotknięciu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. W tym samym momencie odbiorca otrzymuje na swoim telefonie powiadomienie o nowej wiadomości.

Funkcja jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o bezpieczeństwie klientów, dlatego wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane. Klienci, jeśli nie chcą używać funkcji czatu, mogą łatwo dezaktywować ją w ustawieniach, w sekcji Prywatność. Ponadto, mogą zablokować w funkcji czatu innych klientów. Funkcja czatu nie jest obecnie dostępna dla klientów aplikacji dla dzieci (Revolut<18). Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami Revolut z krajów UE (EEA) lub Wielkiej Brytanii, którzy posiadają swoje numery telefonów i historię transakcji.

“Cieszymy się oddając w ręce klientów komunikator Revolut Chat. To nasz kolejny krok w budowie globalnej super aplikacji finansowej. Klienci sygnalizowali nam, że przydałaby się funkcja ułatwiająca rozmowy na temat szczegółów transakcji. Prosili o proste rozwiązanie, niewymagające przełączania się do innego okienka lub aplikacji. Mam nadzieję, że nowa funkcja spełni ich oczekiwania” – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.

“Liczę, że czat ułatwi wykonywanie szybkich i niedrogich przelewów przez naszą aplikację. Chcemy dać klientom więcej kontroli nad ich finansowym dobrostanem, dzięki technologii i dzięki usługom, które spełnią ich finansowe potrzeby w jednym miejscu” – dodał Storoński.

Klienci, by skorzystać z funkcji czatu, muszą zaktualizować aplikację Revolut co najmniej do wersji 8.72 (na iOS lub Android).

Autor: Lendtech   |   Data publikacji: 02.11.2022

Najnowsze artykuły z kategorii

Partnerzy serwisu i wydarzeń

Newsletter Lendtech

Bądź na bieżąco i nie martw się, że umkną Ci najważniejsze informacje. ​​Zapisz się na bezpłatny autorski newsletter z aktualnymi informacjami z Polski i ze świata.

 

Wczytywanie
Obserwuj nas na Google News

Obserwuj nas na Google News i otrzymuj najnowsze wiadomości z Lendtech. Dołącz do obserwujących i zawsze bądź na bieżąco.

  1. Kliknij poniższy przycisk
  2. Wybierz opcję “Obserwuj”

Dzięki temu teraz będziesz widzaił wszystkie najnowsze publikacje na swoich urządzeniach z kontem Google.