- Lendtech
- 07.06.2022
III edycja międzynarodowego kongresu polskich producentów, dystrybutorów i usługodawców – Made in Poland 2022 odbędzie się 8-9 czerwca w Berlinie. Oficjalnym partnerem wydarzenia organizowanego przez Polską Agencję Przedsiębiorczości jest fintech Cinkciarz.pl.
Celem kongresu Made in Poland jest wyeksponowanie za granicą potencjału polskich producentów, którzy mają istotny wpływ na kształt i rozwój rodzimej gospodarki w różnych gałęziach międzynarodowego przemysłu. W spotkaniu organizowanym przez Polską Agencję Przedsiębiorczości pod patronatem ambasadora RP w Niemczech Andrzeja Przyłębskiego ma wziąć udział ponad 20 tys. uczestników.
– Takie wydarzenia jak Made in Poland mają realny wpływ na rozwój polskich przedsiębiorstw i całej gospodarki krajowej. Hasło „niech nastanie moda na to, co polskie” jest symbolem nadchodzących zmian. Każdego roku pracujemy na rzecz pokazania światu, jak dynamicznie rozwija się przedsiębiorczość i innowacyjność Polski – mówi Wojciech Pomarański, prezes Polskiej Agencji Przedsiębiorczości.
Cinkciarz.pl dynamicznie się rozwija
Oficjalnym partnerem tegorocznej edycji wydarzenia jest Cinkciarz.pl. Globalny fintech z Polski przygotowuje stanowisko, na którym zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania dla klientów biznesowych. Robert Błaszczyk, dyrektor departamentu klienta strategicznego w Cinkciarz.pl, będzie natomiast prelegentem w panelu dyskusyjnym na temat dynamicznej ekspansji zagranicznej polskich firm.
– Aktywny udział w tak znaczącym kongresie jak Made in Poland pokazuje skalę rozwoju oraz ambicje naszego fintechu. Cinkciarz.pl dynamicznie rozwija się nie tylko w Polsce, ale i za granicą, gdzie działamy pod marką Conotoxia. Bardzo duży nacisk kładziemy także na wsparcie zagranicznej ekspansji naszych klientów biznesowych, szczególnie na segment na cross border e-commerce. Obecność na tego typu wydarzeniach to zatem zapowiedź kolejnych kroków w międzynarodowym rozwoju zarówno Cinkciarz.pl, jak i klientów firmowych, którym udostępniamy nasze rozwiązania – dodaje Robert Błaszczyk, dyrektor departamentu klienta strategicznego w Cinkciarz.pl.
Autor: Lendtech | Data publikacji: 07.06.2022